- Reaktionen
- 28.268
- Checks
- 157
Vlt sollten mal gscheite Nachspeisen gebracht werdenich erwarte sehnsüchtigst deine Vorschläge
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Vlt sollten mal gscheite Nachspeisen gebracht werdenich erwarte sehnsüchtigst deine Vorschläge
Da hast du recht.Passt scho ... Besser a Wehweh als Arme die i nimmer bewegen kann
Die san recht rar..owa geh... bei deine Stehzeitn host gmua Zeit
Und lässiger Nebeneffekt ... Meine Minimuskeln an den Armen werden trainiert fürs nächste Jäckie BüttlDa hast du recht.
Mir hilft auch am besten die viele Bewegung.
Ah..... jetzt was i wer du bist.Die san recht rar..
4 Schaufn und i bin fui..
Und, ..Ankunft, Anfang/Ende Ladezeit muss ich a no jeds moi schreim..
Hab ich des ned an STP gsagt?Ah..... jetzt was i wer du bist.
Meine a vom Bogen halten und Sehne spannen.Und lässiger Nebeneffekt ... Meine Minimuskeln an den Armen werden trainiert fürs nächste Jäckie Büttl
Ja, nix gibt's umsonstMeine a vom Bogen halten und Sehne spannen.
Dafür werden drei Finger der rechten Hand noch mehr verkrüppelter.
Na glaubst des hob i ma g'merkt.Hab ich des ned an STP gsagt?
I was, der Nick is doof - i merk man jo söba nedNa glaubst des hob i ma g'merkt.
I hob a Hirn wi a Nudlsieb..... und mit Namen überhaupt.
Schreck mi net so, hab gleich die Zahlen anschauen müssenI geh jetzt amoi duschen..... und daun wahrscheinlich glei ins Betterl..... auba schau ma moi.
Wöche ZahlenSchreck mi net so, hab gleich die Zahlen anschauen müssen
6630 132.593Wöche Zahlen
Asssooo6630 132.593
Des vasteh i ned?Wo oft haum denn die scho Zeit im Büd gsegn?
Herst ... da geht's ausschließlich @Mitglied #493785 's Gesundheit! Also echt ...
Und immer AusredenDes san erwiesene Heilmethoden
BitteschönNaja, da "Koda" is net da, und sagt es uns nicht.
Oda guter Versuch!Und immer Ausreden