- Reaktionen
- 37.856
- Checks
- 14
Ich finds eher schwer sich zu konzentrieren. Aber ned wegen der Angst...De san net Waffenscheinpflichtig, ah wenn manche Angst davor haben![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ich finds eher schwer sich zu konzentrieren. Aber ned wegen der Angst...De san net Waffenscheinpflichtig, ah wenn manche Angst davor haben![]()
Zu mindest de WBKBrauchst da an Waffenschein?
do host daunn olle 5 Joah a ÜberprüfungZu mindest de WBK![]()
Is do wichtigdo host daunn olle 5 Joah a Überprüfung![]()
Meiomei...miad warrat i scho...
.....so laung a ned saua is.....Happy Birthday, bleib gesund und weiterhin so humorvoll....I mog Schlagobers nur pur![]()
i aMeiomei...miad warrat i scho...
Eben, eben...i a
woa a aunstrengenda Tog
Auweh ...des kenn i ...Morgen und übermorgen muass i meiner Frau zua Verfügung stehn....
Des stehn wiad ned so des Problem sein - owa die Shoppingeskapaden - do fiacht i mi scho.![]()
Danke für dein Mitgefühl und deine aufmunternden Worte.Auweh ...des kenn i ...
Kopf hoch...es geht vorbei....und hin und wieder lässt sich schnell ein Trost Seiterl schnappen...
Uns sunst afoch zum Humpeln anfangen und vor einem Lokal puplikumswirksam zusammenbrechen...Danke für dein Mitgefühl und deine aufmunternden Worte.![]()
I mag sowas. Muss man mit Humor und etwas Alk nehmen...Morgen und übermorgen muass i meiner Frau zua Verfügung stehn....
Des stehn wiad ned so des Problem sein - owa die Shoppingeskapaden - do fiacht i mi scho.![]()
dea Schmäh ziagt leida nimmaUns sunst afoch zum Humpeln anfangen und vor einem Lokal puplikumswirksam zusammenbrechen...![]()
Auweh ..hastn scho vobrennt ..dea Schmäh ziagt leida nimma![]()
Morgen und übermorgen muass i meiner Frau zua Verfügung stehn....
Auweh ...des kenn i ...
Kopf hoch...es geht vorbei....und hin und wieder lässt sich schnell ein Trost Seiterl schnappen...
Jojo....Ihr habts eindeutig de foischn Fraun
I tringat liaba a Seiterl mit wia shoppn geh![]()
So schauts aus...Augen auf bei der Partnerwahl...Ihr habts eindeutig de foischn Fraun
I tringat liaba a Seiterl mit wia shoppn geh![]()