- Reaktionen
- 202.126
- Checks
- 95
So ein Arsch.@Mitglied #599890 hat bewusst verweigert, hat er zugegeben
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
So ein Arsch.@Mitglied #599890 hat bewusst verweigert, hat er zugegeben
Eine fiese Mieze?So ein Arsch.
DankeHerzlich willkommen in unserer verrückten Gruppe.
Wir können weibliche Unterstützung immer gut gebrauchen.
Jetzt les i auba noch..... obwoi i eigentlich scho im Bod sei soit und mi für di Oarbeit fertig mochn soit..... wos mi auba eh ned gfreit..... weus so neblig draußen is.@Mitglied #599890 hat bewusst verweigert, hat er zugegeben
Owa wie! Hob fost mei Auto heute ned gfundn....weus so neblig draußen is.
I hob ka Zeit ghobt zum zöhn - i hob do grod a Telefonat ghobt!@Mitglied #599890 hat bewusst verweigert, hat er zugegeben
Nau woarte, waunst mi du in de Hend kummst!So ein Arsch.
Autsch!Nau woarte, waunst mi du in de Hend kummst!
Du hast ned zufällig die Nummer des Postings im Sinn?
Gratuliere
gsd gibts do so aufmerksame User wie den @Mitglied #426422 und andere
Jo eh meine ... wollt immer schon der Bond sein
Ja, wird dann a Morgenüberraschung
Sei ihr gegönnt die Pause.
Da @Mitglied #599890 ist ja gar nicht mehr da um zu zählen
Damit‘s ihr nu bessa aufpasst‘s , goi!
Olle hobts as gwusst..... und kana hod wos gsogt.@Mitglied #493785.... hot dir jz eigentlich scho irgendwer gsogt das du an jacky gmocht host?
Das di du do no einetraust.in die Runde!
Siha nicht!Olle hobts as gwusst..... und kana hod wos gsogt.
Und @Mitglied #599890 ...... das das nur waßt...... du bist gesperrt für Jäcky Büdl schaun.
Owa siha, PuppalDas di du do no einetraust.
Jo eben bei mir auch.....und ich hasse Autofahren im Nebel..... und es sind noch soviel Traktoren unterwegs und die meisten haben eine schlechte Beleuchtung.Owa wie! Hob fost mei Auto heute ned gfundn....
Jo eben bei mir auch.....und ich hasse Autofahren im Nebel..... und es sind noch soviel Traktoren unterwegs und die meisten haben eine schlechte Beleuchtung.
Ja, genau! Pass auf!Jo eben bei mir auch.....und ich hasse Autofahren im Nebel..... und es sind noch soviel Traktoren unterwegs und die meisten haben eine schlechte Beleuchtung.
Moinmoin.Gute Nacht.
Schau ma welche politische Welt sich morgen präsentiert...
Bitte tats ned bös sein...Siha nicht!
Und aussadem, heit is e Tittwoch - an schnan Tog hest da goar ned aussuachn kenna!