- Reaktionen
- 24.440
- Checks
- 1
Da muass i mi ned großartig verstellen...Stell di ned bled....
Anhang anzeigen 13009382
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Da muass i mi ned großartig verstellen...Stell di ned bled....
Anhang anzeigen 13009382
Jo, i wü a ned unwissend bleibn!Dann informier dich gefälligst hearst, so geht des net!
Hoffentlich is unser @Mitglied #705964 do jetzt ned überfordert. San jo glei zehn....Von mir aus..... kaunst de a haum.
Des bist du? Hui....So....Schuld begleichen....
A letztes Moi....nu amoi daglengts mi nimma ..
[Anhang anzeigen 13009282/ISPOILER]
Jo leider.@Mitglied #493785 ... bei so vü Pixel hilft ka zoomen nix göö?!
Ah, des host scho amoi gsogt, siehe Posting von @Mitglied #680766 .So....Schuld begleichen....
A letztes Moi....nu amoi daglengts mi nimma ..
[Anhang anzeigen 13009282/ISPOILER]
Is des vapixxxln eigentlich aunsteckend?@Mitglied #493785 ... bei so vü Pixel hilft ka zoomen nix göö?!
Wenn ihr beide Zwiebelkuchen gegessen habt passt das schonSchaut gut aus! Aber mit schmusibu is daun fix finsta!
Chat wieder abdrehenIch bin jetzt wo ankommen beim Handy..... und jetzt hüpft dauernd was von dem Chat auf..... weiß wer wie ich das wieder wegbekomme?
I hab das jo gsogt dasst netta unneddig gampig wirst...Des bist du? Hui....
Und wie????Chat wieder abdrehen
Des passiert mir a immer wieder...Ich bin jetzt wo ankommen beim Handy..... und jetzt hüpft dauernd was von dem Chat auf..... weiß wer wie ich das wieder wegbekomme?
A bissl schwitzen hättest sie scho noch lassen können
A bissl schwitzen hättest sie scho noch lassen können
Schau's 5 min voi bes au...Und wie????