- Reaktionen
- 41.006
- Checks
- 1
Wundert mi...owa guat ..Hob di a liab![]()
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Wundert mi...owa guat ..Hob di a liab![]()
![]()
Übrigens @Mitglied #714177 , i hob heute asexuell Scheibn gwischt mit de Scheibnwischa.Ihr hoits mi vom zaus foahrn ob.
I hob jetzt ois Leihauto so a oide VW Polo Gurkn.....wo da Wischa vurn ned funktioniert...... mei Baby is in der Werkstott.
![]()
Duuu @Mitglied #493785 , i woit des eh scho laung amoi schreibn, oba do passts jetzt guat dazua. I find des voi cool va uns beide, dass wir uns so guat vatrogn, a nochdem ma uns doch gaunz sche beschimpft hobn gegenseitig in da Vergaungenheit.Find i a okay..... es soll sich keiner genötigt fühlen..... wir haben da schon die ärgsten Vorwürfe an den Kopf geknallt bekommen deswegen.![]()
De haben aber scho laute Geräusche gemacht dafürÜbrigens @Mitglied #714177 , i hob heute asexuell Scheibn gwischt mit de Scheibnwischa.![]()
Na, i glaub des mocht da WA-Algorütmus!De haben aber scho laute Geräusche gemacht dafür![]()
Naa des waren deine WischerNa, i glaub des mocht da WA-Algorütmus!![]()
@Mitglied #493785 auf des aufe derfst den @Mitglied #705964 nimma vom Hackn lassn wos a gscheids Büdl betrifft. Waun er in die Haund zwickt die eam greicht wird hot ers ned aundas vadientDu hast hoit a großes Herz....
Zwa sogar ...![]()
Tua ned hussen...@Mitglied #493785 auf des aufe derfst den @Mitglied #705964 nimma vom Hackn lassn wos a gscheids Büdl betrifft. Waun er in die Haund zwickt die eam greicht wird hot ers ned aundas vadient![]()
Naa des waren deine Wischer![]()
Oida du hast ja selba gsagt, dass des de Wischer san
Jo sicha kimmt des Geräusch ursprünglich va de Wischa. Oba des Geräusch is gauns normal, waun mas direkt heart. Des WA mocht auch voi wos Obortiges draus.Oida du hast ja selba gsagt, dass des de Wischer san![]()
Dir einen wunderschönen Abend!
Asooo?????Du eh ned, du bist jo brav zu mir![]()
![]()
Dann wirst du mich vielleicht verstehen.Hab ich am Rande mitbekommen damals
Mußt jetzt rückwärts nach Hause fahren
Und gute Fahrt, hoffe kein Nebel.