- Reaktionen
- 6.726
- Checks
- 1
Die "Firma" zahlt normal ned schlecht...Vadient man da eh genug
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Die "Firma" zahlt normal ned schlecht...Vadient man da eh genug
Mehr ois wos du ausgebn kaunst - wennst aunzahst natürliVadient man da eh genug
Nur mit bled redenMehr ois wos du ausgebn kaunst - wennst aunzahst natürli
Hast eh das passende "Gerät" dazua, für die "Arbeit" ?Nur mit bled reden
Keine Ahnung!
Ja und nein
I glaub i wü des jetzt nimma genauer wissen.sollte so sein... aber ...
Knödel hören sich geil an,i hob heit in voin Gusta auf Tiroler Speck- oder Wurschtknedl mit ana geiln Knofi-Rahmsauce
zmittog hob i Blunzngrestl fia de Family gmocht
Ich dachte ich muss nur den @Mitglied #599890 segierenHast eh das passende "Gerät" dazua, für die "Arbeit" ?
i hob heit in voin Gusta auf Tiroler Speck- oder Wurschtknedl mit ana geiln Knofi-Rahmsauce
Du wüst heit aufd Nocht a Ruah haum, oda?i hob heit in voin Gusta auf Tiroler Speck- oder Wurschtknedl mit ana geiln Knofi-Rahmsauce
I tram scho seit Stunden von ana Lasagne...i hob heit in voin Gusta auf Tiroler Speck- oder Wurschtknedl mit ana geiln Knofi-Rahmsauce
Ja genau den hab ich gemeint.
Mog aaa!I nasch grad "Merci"
Wäh...I glaub i wü des jetzt nimma genauer wissen.
Aaaaaaber...... wie lange wäscht Mann sich seinen Schwanz nicht...... bis es wieder zu einer Vorhautverengung kommt?
Beim duschen/baden wird da immer gewaschen, de Vorhaut wird nur ned immer gänzlich oder nur halbert zurückgezogenI glaub i wü des jetzt nimma genauer wissen.
Aaaaaaber...... wie lange wäscht Mann sich seinen Schwanz nicht...... bis es wieder zu einer Vorhautverengung kommt?
Welche Sorte?I nasch grad "Merci"
Tram weida!I tram scho seit Stunden von ana Lasagne...
Mi segierst nimmaIch dachte ich muss nur den @Mitglied #599890 segieren