- Reaktionen
- 35.851
- Checks
- 14
Laptop aussuchen is ein Schei...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Schon gebrochenAh, ich habe einen Knochen! Das erklärt einiges!
Von "schee" woar nie die Rede.oiso ois wos recht is, owa schee is wos aundas.....
Bei eich im Osten vielleicht. Bei uns im Westen, wo er erfundn woarn is, kimmt so wos Grausliches do ned eini.
Salzburg net OÖ, lass das ja net @Mitglied #587185 lesenBei eich im Osten vielleicht. Bei uns im Westen, wo er erfundn woarn is, kimmt so wos Grausliches do ned eini.
Ich hab in Wien schon viele gegessen. Bei jeden Standl machen sie ihn andersBei eich im Osten vielleicht. Bei uns im Westen, wo er erfundn woarn is, kimmt so wos Grausliches do ned eini.
Jo, woaß i eh. Und Westn sama jo ah ned, mehr Mittn!Salzburg net OÖ, lass das ja net @Mitglied #587185 lesen
Ah @Mitglied #125890 jetzt hab ich noch mal geschaut, du hast ja Rasierschaum im MaulJo, und der @Mitglied #125890 erst, was hat der da im Maul
Eigentlich g'heart zum Bosner gleich a Fleckenmittel dazua vakaft.Ich hab in Wien schon viele gegessen. Bei jeden Standl machen sie ihn anders
Nix Tollwut!Ah @Mitglied #125890 jetzt hab ich noch mal geschaut, du hast ja Rasierschaum im Maul
Potschad?Eigentlich g'heart zum Bosner gleich a Fleckenmittel dazua vakaft.
Bist da sicher oder is es was anderesNix Tollwut!
Gehörst du etwa zu den komischen Menschen, die sich nicht anpatzenPotschad?
So a 2 in 1 AngebotEigentlich g'heart zum Bosner gleich a Fleckenmittel dazua vakaft.
Jo!Potschad?
Genau, nie!Gehörst du etwa zu den komischen Menschen, die sich nicht anpatzen