- Reaktionen
- 98.994
- Checks
- 79
Nix do, wir woin's a sehn@Mitglied #511891 walte deines Amtes und schicks ihr ausnahmsweise...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Nix do, wir woin's a sehn@Mitglied #511891 walte deines Amtes und schicks ihr ausnahmsweise...
tat mi owa a intressiernNur da @Mitglied #493785!!!!!!!
Ka Chance, des is a Zwangsmitgliedschaft, wia bei da KammerNa danke...i muass ja ned überall dabei sei...
Gekauften Eierlikör mag ich ja nicht, aber selbstgemachter hat schon wasMarmelade mach ich old School.
Und Eierlikör hab ich noch nie gemacht..... aber dafür köstlichen Schokominzlikör.
Anhang anzeigen 13068990
Du Luder duNur da @Mitglied #493785!!!!!!!
Boa kacke...Ka Chance, des is a Zwangsmitgliedschaft, wia bei da Kammer
Des is diskriminierend für alle anderen
Nix do, wir woin's a sehn
tat mi owa a intressiern
Nix do, wir woin's a sehn
Ka Chance, des is a Zwangsmitgliedschaft, wia bei da Kammer
Bitte.Gekauften Eierlikör mag ich ja nicht, aber selbstgemachter hat schon was
Dankeschön fürs rezept... freu mich immer über neue und vor allem erprobte Rezepte... nimmst du da Nutella oder so?
is a völlig verständlich - woa jo nua a Spass.Es geht ned und aus....
I wü des ned öffentlich im Umlauf hobn!
is a völlig verständlich - woa jo nua a Spass.
Was sind denn bitte Mandelhäufchen schon wieder.... du machst mich fertigVanillekipferl sind schon fertig
Kokosbusserl wird die Masse frisch verarbeitet...... und
Mandelplätzen kenn ich nicht..... aber
Mandelhäufchen mach ich noch..... aber da ist kein Teig dabei.
Daunn tuast uns olle zu ana Unterhaltung lodenEs geht ned und aus....
I wü des ned öffentlich im Umlauf hobn!
@Mitglied #511891 walte deines Amtes und schicks ihr ausnahmsweise...
Mah Danke für die Ehre.Nur da @Mitglied #493785!!!!!!!
Dir einen wunderschönen Mittwoch Abend!Wunderschönen Anhang anzeigen 13067719
Morgen.
I hätt ma für heut so viel vorgnommen..... aber mi freuts ned ausn Bett raus.
heats bitte auf mit de Möhspeisn - i hob scho so an Gusto kriagt das i ma in meina Not grod a Mamaladbrot gmocht hob.Was sind denn bitte Mandelhäufchen schon wieder.... du machst mich fertig
Der muaß uns nu olle zur PN dazua tuan, des dauertHerr Anwalt @Stiegl24..... i woart no.
Ich bin sehr seriös (laut @Mitglied #527049 ), muss das noch genau hinterfragen
Und i hab wahrgenommen das des 4. Kastl beim Adventkalender vo meiner Frau nu zua is...heats bitte auf mit de Möhspeisn - i hob scho so an Gusto kriagt das i ma in meina Not grod a Mamaladbrot gmocht hob.