- Reaktionen
- 72.682
- Checks
- 9
Der is ka guada Privatsekretär....i habs dir grad selbst geschickt...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Der is ka guada Privatsekretär....i habs dir grad selbst geschickt...
Bist scho in Ungnade g'foin ...Ich bin sehr seriös (laut @Mitglied #527049 ), muss das noch genau hinterfragen
so schnö kaunns gehDer is ka guada Privatsekretär....i habs dir grad selbst geschickt...
Das ist ganz einfach und geht schnell.Was sind denn bitte Mandelhäufchen schon wieder.... du machst mich fertig
und nochher daunn ois ohstreitnUnd i hab wahrgenommen das des 4. Kastl beim Adventkalender vo meiner Frau nu zua is...
Wo machst des hin und wie lang muass dann liegen bis dass hoart is??Häufchen machen und hart werden lassen.
Logisch...und nochher daunn ois ohstreitn
bin meistens zu schnell ... was soll ich machendass du schneller warst
1. VerteidigungslinieLogisch...
Vielleicht woa des ka so guade Idee vo Dir, dass D' na mit Kondome mit G'schmock befüllt hostUnd i hab wahrgenommen das des 4. Kastl beim Adventkalender vo meiner Frau nu zua is...
A Kinderschokolade Kalender is des...Vielleicht woa des ka so guade Idee vo Dir, dass D' na mit Kondome mit G'schmock befüllt host
Hot s' woi noch drei Tog g'nua g'hobt
Sooooo hübsch.Der is ka guada Privatsekretär....i habs dir grad selbst geschickt...
Perfekt gelungen, hast noch Schnappatmung
SchuldigungDer is ka guada Privatsekretär....i habs dir grad selbst geschickt...
Wennst no a bisserl später dran wärst..... wär ich schon wieder drinnen.Dir einen wunderschönen Mittwoch Abend!
Bist eigentlich schon heraußen oder vielleicht sogar schon wieder drinnen?
AsssoooA Kinderschokolade Kalender is des...
Würden wir dann vielleicht gleichzeitig?Wennst no a bisserl später dran wärst
Des güt owa ned, weida do herin drüber schwärmen, wenn's sunst kana sehn dearfSooooo hübsch.
I habs a gsegn...goi ..Des güt owa ned, weida do herin drüber schwärmen, wenn's sunst kana sehn dearf
Eh kloa, der Herr hod PrivilegienI habs a gsegn...goi ..