- Reaktionen
- 4.962
- Checks
- 1
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Immer suddern Hasi
Schaut eher aus wia wannst ummadum schwimmast...Hamspaziern
Anhang anzeigen 13200780
Wir hsben viele Brücken in WienSchaut eher aus wia wannst ummadum schwimmast...
Nix do, sitz im Ausguck vom SegelbootSchaut eher aus wia wannst ummadum schwimmast...
Fahr mal mit, dann wirst das verfluchen..Immer suddern Hasi
So guat de Sonne!
Geh sowas...Wir hsben viele Brücken in Wien
Kennst ned gö, muaßt oiwe in Fährmann zoinGeh sowas...
Fahrst a weng an Umweg zu mirFahr mal mit, dann wirst das verfluchen..
Jeds moi 3 Stund in der Früh und am späten Nachmittag..
B'sonders beim zruck schiabn
Der woa guad..Fahrst a weng an Umweg zu mir
Eh nur 2, 3 kmDer woa guad..
Hast ka Klimaticket? (Des Wort kennt mei Autokorrektur goa ned! ()Fahrst a weng an Umweg zu mir
kaum geht's umsFahrst a weng an Umweg zu mir
bist scho doschiabn
akzeptierst des leicht aHast ka Klimaticket? (Des Wort kennt mei Autokorrektur goa ned! ()
I hol dich sogar vom Hauptbahnhof ab!
Doch, aber nur des für oöHast ka Klimaticket? (Des Wort kennt mei Autokorrektur goa ned! ()
I hol dich sogar vom Hauptbahnhof ab!
Ich hab gedacht für ganz Österreich .Doch, aber nur des für oö
Sag ich ja.
Gibt's für ganz ö oder nur fürs Bundesland und davon gibt's bei uns mehr Varianten ganz OÖ, oder Classic ohne Stadtverkehr Linz, Wels und Steyr oder, dass man a Stadt dazu nimmt....Ich hab gedacht für ganz Österreich .
Typisch öbb..
Sag ich ja.
Für di, und noch bestimmte andere foahn gratis mit
des geht scho, muaß eh trainiern, daunn waß i wenigstens fia wos i Kreizhebn tuaHast a guads Kreuz?
Des is wie den ganzen Tag min Tagada foahn
Die Straßen in Wien sind a...
Anhang anzeigen 13201001
Mogelpackung ..Gibt's für ganz ö oder nur fürs Bundesland und davon gibt's bei uns mehr Varianten ganz OÖ, oder Classic ohne Stadtverkehr Linz, Wels und Steyr oder, oder dass man a Stadt dazu nimmt....
Was?