- Reaktionen
- 64.795
- Checks
- 47
Hätt jetz scho an gusto
Tuat load
Owa kannst gern zua Jausn kumma
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Hätt jetz scho an gusto
So lang kann i ned wartn. I glaub i fang dann glei zum kochn anTuat load
Owa kannst gern zua Jausn kumma
So lang kann i ned wartn. I glaub i fang dann glei zum kochn an
Wenn i des scho wüsste, a suppen auf jeden moi. Hob jo lauter Suppentiger dahamWos machst heit guats
Wenn i des scho wüsste, a suppen auf jeden moi. Hob jo lauter Suppentiger daham
Für de Hauptspeise muas i erst moi schaun wos der Gefrierschrank so ausspuckt. Wenn i nix find dann moch i an germteig für a söba gmochte Pizza
Und wos gibts ba eich schensSuppn geht bei uns a imma und söwa gmochte Pizza a
Ich komm vorbeiWenn i des scho wüsste, a suppen auf jeden moi. Hob jo lauter Suppentiger daham
Für de Hauptspeise muas i erst moi schaun wos der Gefrierschrank so ausspuckt. Wenn i nix find dann moch i an germteig für a söba gmochte Pizza
Jetzt tat mi echt moe interessieren, wos mit derer Pharao-Nummer auf sich hot!Hast echt ein Pharao-Buddel-Set bekommen?
Und wos gibts ba eich schens
Ich tät auch kommen!Ich komm vorbei
Phuuu, das steht alles irgendwo im Thread.Jetzt tat mi echt moe interessieren, wos mit derer Pharao-Nummer auf sich hot!
Das ist kein Urlaub.... Eine Forschungs und Entdeckungsreise....Guten Morgen, oder besser schönen Vormittag!
Ich tät auch kommen!
Phuuu, das steht alles irgendwo im Thread.
Hat jedenfalls mit @Mitglied #187841 's Urlaub in Ägypten zu tun.
Und Pharao's Rache derfst ned vagessnDas ist kein Urlaub.... Eine Forschungs und Entdeckungsreise....
Und natürlich auch Archäologie ist dabei....
Urlaub @Mitglied #187841 betreibt Forschung
Geh legg.... Hoffentlich dawischt uns der Ned.... @Mitglied #187841 hoit den hawara zurück...Und Pharao's Rache derfst ned vagessn
Phuuu, na Gsd war ich bei dem Geschenk nicht beteiligt!Geh legg.... Hoffentlich dawischt uns der Ned.... @Mitglied #187841 hoit den hawara zurück...
OK.....soll eh a bisserl abnehmen
Ich nehme die SuppeBei uns gibts Gemüsesuppe und Nougatknödel