A
Gast
(Gelöschter Account)
Na hoffentlich
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Na hoffentlich
Ge bei Piaty Regnet es net da regnet es maximal Kaffee und Kuchen.Wir haben aufgegeben....regnet zu oft...LG h
Der hat ja Samstag nur vormittag offen....außerdem wohnen wir ja ned in der Nähe....viel zu weit zum fahren....LG hGe bei Piaty Regnet es net da regnet es maximal Kaffee und Kuchen.
Mit Kindern is oft a halbe Stund im auto a Ewigkeit....wenns streitenLG hMoi anmerk: in Österreich is nix weit weg
Voi weit weg!Der hat ja Samstag nur vormittag offen....außerdem wohnen wir ja ned in der Nähe....viel zu weit zum fahren....LG h
Daun versöhnts euch hoit vorher mit de Kids bevors wegfohrts?Mit Kindern is oft a halbe Stund im auto a Ewigkeit....wenns streitenLG h
De streiten eh miteinander....LG hDaun versöhnts euch hoit vorher mit de Kids bevors wegfohrts?
Daun brings zu da @Mitglied #451488 und beim Hamfohrn nimmst das wied mit?De streiten eh miteinander....LG h
Ideen host du.....LG hDaun brings zu da @Mitglied #451488 und beim Hamfohrn nimmst das wied mit?
San super, gell!Ideen host du.....LG h
Du könntest sie oba a den @Mitglied #202045 Opa geben derweil ma uns flauschig unterhoitn?Ideen host du.....LG h
Koa Problem de mein san jo a gmiadlich draufDaun brings zu da @Mitglied #451488 und beim Hamfohrn nimmst das wied mit?
Bin gespannt wann wir uns mal kennenlernen. Lg hKoa Problem de mein san jo a gmiadlich drauf
Wird scho Zeit, göBin gespannt wann wir uns mal kennenlernen. Lg h
Sche langsam schon.......LG hWird scho Zeit, gö
Na eben, sog i jo!Koa Problem de mein san jo a gmiadlich drauf
Owa des moch ma si scho söwa aus wenns wäre, SchmähNa eben, sog i jo!