- Reaktionen
- 86.225
- Checks
- 72
Nau des woan nu Zeiten, wia ma Nu so jung woanOiso i kunnt bei uns ned sagen....LG h
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Nau des woan nu Zeiten, wia ma Nu so jung woanOiso i kunnt bei uns ned sagen....LG h
Na soooo oid bist aber auch net, bist eh a knackiges PupperlNau des woan nu Zeiten, wia ma Nu so jung woan![]()
Daunksche...owa noch dem WE, heut an 12er, fühl i mi wia 80Na soooo oid bist aber auch net, bist eh a knackiges Pupperl
LG M.
Sagt die DiscoqueenNau des woan nu Zeiten, wia ma Nu so jung woan![]()
Was is passiertDaunksche...owa noch dem WE, heut an 12er, fühl i mi wia 80![]()
Wurscht, hauptsoch Du schaust aus wia zwanzig...Daunksche...owa noch dem WE, heut an 12er, fühl i mi wia 80![]()
Psssst ....Sagt die Discoqueen![]()
Da Wein woa schuidWas is passiert![]()
Na eben nimma...und jap....morgen ah numoiWurscht, hauptsoch Du schaust aus wia zwanzig...
So an stoackn Tog ghobt?![]()
Hab meine Piercings bis auf des was rausgewachsen is, alle beim Sweetpain in Amstetten machen lassen...des andere war glaub ich in Erlauf Oda so keine Ahnung...An Euch alle!!!!
Wer kennt ein gutes Pircing Studio?
Hätte gerne ein Prinz Albert piercing und wer hat Erfahrung damit?
Um Feedbeck wäre ich dankbar
glg
DankeHab meine Piercings bis auf des was rausgewachsen is, alle beim Sweetpain in Amstetten machen lassen...des andere war glaub ich in Erlauf Oda so keine Ahnung...
Aber a PA hob i vei koans....
ficken auch?
ServusWunderschönen guten Abend![]()
Nope....ficken auch?![]()
Darat owa ned schodnna daun latsch i da net noch![]()
Pfff Glück ghobtna daun latsch i da net noch![]()