B
Gast
(Gelöschter Account)
I raunz jo ned ,des woa nua a TatsacheMein Gott, es raunzts was um heast ....
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
I raunz jo ned ,des woa nua a TatsacheMein Gott, es raunzts was um heast ....
![]()
Des muas a großräumiger Virus se und mir hom uns aungstecktMein Gott, es raunzts was um heast ....
![]()
Nehmts es wia a Frau....so wias kommt ihr PussysDes muas a großräumiger Virus se und mir hom uns aungsteckt
Daun afoch moi entstauen, Schleusen auf und weg mit dem Zeugs![]()
De nimmt ma se...![]()
I hacklt auchWir san oba net daham wie Du sondern "Hackln" und wie schaut des den aus waun ma olle 10 min aufs Häuserl gengan![]()
I Sitz im CCA....koa Ahnung ob Onkel Gustav @Mitglied #202045 nu vorbeischaut....dann geht's erst wieder Dienstag und Mittwoch bei mir...Is heit wo a Kaffeetschi?![]()
Is heit wo a Kaffeetschi?![]()
I Sitz im CCA....koa Ahnung ob Onkel Gustav @Mitglied #202045 nu vorbeischaut....dann geht's erst wieder Dienstag und Mittwoch bei mir...![]()
Hob jo eh nur heit gmant, bist jetzt böseI hacklt auch....liegt nur dran, wie man seine Prioritäten setzt....
defacto kanns dann ned so wichtig sei *gscheidwaschlt*
![]()
Nein....jeder muss es sich sein Leben eh selber richten, wie ers braucht....Hob jo eh nur heit gmant, bist jetzt böseverzeihe
![]()
Nein....jeder muss es sich sein Leben eh selber richten, wie ers braucht....![]()
I Sitz im CCA....koa Ahnung ob Onkel Gustav @Mitglied #202045 nu vorbeischaut....dann geht's erst wieder Dienstag und Mittwoch bei mir...![]()
Sags ihm bitteDer soid kemma und daun foads ma entgegen![]()
Bei mir gibt's heut nixxe...Würd ja gern die @Mitglied #300875 abholen und auf a kaffeetschi zur @Mitglied #187841 fahren aber tja....
Anhang anzeigen 3050781Würd ja gern die @Mitglied #300875 abholen und auf a kaffeetschi zur @Mitglied #187841 fahren aber tja....