W
Gast
(Gelöschter Account)
Kloar, hob owa nua, Würstchen mit Sahne bei der Hand.....in der Hand....oder soNein ..... Kochst du mir was?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Kloar, hob owa nua, Würstchen mit Sahne bei der Hand.....in der Hand....oder soNein ..... Kochst du mir was?
Kloar, hob owa nua, Würstchen mit Sahne bei der Hand.....in der Hand....oder so
A hasses muass ma blosn....
Probier des zerst bei an aundern Wirstal!Ich hab hunger.....da beiß ich gleich zu
Probier des zerst bei an aundern Wirstal!
Gerne, i bring Da des Bienedingsbums.kunntert vllt. jemand so guat sei und mir wos bringa?
Bitte koit da des, nimm liaba a Bier mit......du derfst a ohne Turtn kemma!Gerne, i bring Da des Bienedingsbums.
Des Bier sauf I alanig.Bitte koit da des, nimm liaba a Bier mit......du derfst a ohne Turtn kemma!
Pfui, du bist zeitweis scho a bissl gierig!Des Bier sauf I alanig.
Du hast eh koa Zeit zum Saufen, Du muasst beim Bienedings an Eingang suacha.Pfui, du bist zeitweis scho a bissl gierig!
Und wos mochst du daweil?Du hast eh koa Zeit zum Saufen, Du muasst beim Bienedings an Eingang suacha.
Blede Frog. I trink mei Bier. Alanig.Und wos mochst du daweil?
Bist scho blad?Und ich futter a Torte und schau euch zu
Die @Mitglied #239395 tut sie grad abarbeiten.Schon wieder eine Einkaufsliste ?
Irgendwie muss sie ja die Kalorien wieder loswerdenDie @Mitglied #239395 tut sie grad abarbeiten.
Sicher. Im Abnehmthread woartens scho.Irgendwie muss sie ja die Kalorien wieder loswerden