W
Gast
(Gelöschter Account)
Kloar, hob owa nua, Würstchen mit Sahne bei der Hand.....in der Hand....oder soNein .....Kochst du mir was?
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Kloar, hob owa nua, Würstchen mit Sahne bei der Hand.....in der Hand....oder soNein .....Kochst du mir was?
![]()
Kloar, hob owa nua, Würstchen mit Sahne bei der Hand.....in der Hand....oder so![]()
A hasses muass ma blosn....![]()
Probier des zerst bei an aundern Wirstal!Ich hab hunger.....da beiß ich gleich zu![]()
Probier des zerst bei an aundern Wirstal!![]()
Gerne, i bring Da des Bienedingsbums.kunntert vllt. jemand so guat sei und mir wos bringa?![]()
Bitte koit da des, nimm liaba a Bier mit......du derfst a ohne Turtn kemma!Gerne, i bring Da des Bienedingsbums.![]()
Des Bier sauf I alanig.Bitte koit da des, nimm liaba a Bier mit......du derfst a ohne Turtn kemma!![]()
Pfui, du bist zeitweis scho a bissl gierig!Des Bier sauf I alanig.![]()
Du hast eh koa Zeit zum Saufen, Du muasst beim Bienedings an Eingang suacha.Pfui, du bist zeitweis scho a bissl gierig!![]()
Und wos mochst du daweil?Du hast eh koa Zeit zum Saufen, Du muasst beim Bienedings an Eingang suacha.![]()
Blede Frog. I trink mei Bier. Alanig.Und wos mochst du daweil?
Bist scho blad?Und ich futter a Torte und schau euch zu![]()
Irgendwie muss sie ja die Kalorien wieder loswerdenDie @Mitglied #239395 tut sie grad abarbeiten.![]()
Sicher. Im Abnehmthread woartens scho.Irgendwie muss sie ja die Kalorien wieder loswerden