T
Gast
(Gelöschter Account)
Ahahah auf des hob i jetz gwoat donn muas is nu boa tog wochsn lossn donn hättst dei perfektes wirschtl mit sääääämpf kren und softkren bitte...in meiner fantasie sans schamhoar
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ahahah auf des hob i jetz gwoat donn muas is nu boa tog wochsn lossn donn hättst dei perfektes wirschtl mit sääääämpf kren und softkren bitte...in meiner fantasie sans schamhoar
wenns so spritzt wiar a käsekrainer, daunn kinnt ma des aufgebot schu mochnAhahah auf des hob i jetz gwoat donn muas is nu boa tog wochsn lossn donn hättst dei perfektes wirschtl mit sääääämpf kren und soft
wenns so spritzt wiar a käsekrainer, daunn kinnt ma des aufgebot schu mochn
Ich komm dann abstauben
ka surg, i sitz prinzipiell mit de untern lippn draufNd dast da donn deine Lippen vabrennst beim hoaßn kas
Donn loss uns moi wirschtl kochnka surg, i sitz prinzipiell mit de untern lippn drauf
spinnst?!Donn loss uns moi wirschtl kochn
bosner
dei käfigtiar derf ma echt net z'laung offn lossn!!!
Damit bringst sicha Wasser zum kochnspinnst?!
i koch hechstns vur wut..
.u daunn kimmt laung nix!!
Mia brauchast nix zoin,dafir kriagst mehr ois wia 1Nocht1 nocht mitn kevin costner
du wirst vü göd fiar puiverl brauchn, dasd a 2te nocht mit mir dadruckstMia brauchast nix zoin,dafir kriagst mehr ois wia 1Nocht
Dei kaunst daun hoit du zoin waunst schou unbedingt wos zoin wüstdu wirst vü göd fiar puiverl brauchn, dasd a 2te nocht mit mir dadruckst
heast, mei milli geht net fiar DEI apotheknrechnung draufDei kaunst daun hoit du zoin waunst schou unbedingt wos zoin wüst
Reicht auch, wenn du deinen Busch kürztAber wenn dir die Farbe egal ist
Im Nebenhaus ist ein Black Man eingezogen, den kann ich fragen.
So schwarze Lockerl da unten hat was von die wilden 70er
Des stimmt!!!moment!!!!☝es woar nur de rede vo grau .. knackig is nu olles aun mir!
Gummisusi also tzzz...Ich möchte eine Frau, die brav den Mund hält, wenn sie nicht gefragt wurde
Nein dankeGummisusi also tzzz...
...sollte das nicht "57er Chevi" heißen?Und fiar mi an 67er Ford Shelby GTO