Stammtische NACHLESE - St. Pöltner Stammtisch

Oida.....i sogs eich....a moi kummt ma a bissl späta und scho gibt's Bresl :grantig:

...owa mit ana saubaren gemeinschaftlichen Leistung hauma des bestens gelöst :up::up::up:...vielen Dank an alle :)

und .... wir haben einen neuen Teilnehmerrekord :hurra:...33 EF-User haben diesmal den Weg zu uns gefunden :klatsch:

...STP, + Umgebung, Krems, Amstetten, Neunkirchen, Wien, Eisenstadt, Graz, Villach, Linz, Wels, Schärdíng waren diesmal vertreten :wideyed::wideyed::wideyed:

9 Neuankömmlinge haben sich prächtig eingefügt und der 7-köpfigen OÖ-Abordnung war sicherlich auch nicht fad :)

und erst der Kuchen von der Hexe....ein Gedicht "legga" :hss:


:hmm:....und i bin mir zu 99% sicha, dass da EF-Chat heit Laar woar :D:D:D


PS: der Rudi hat es ausnahmsweise mal geschafft, alle mit Handschlag zu begrüßen :D

PPS: i gfrei mi jetz scho auf die Showeinlage beim nextn Stammi am 20.5. :hss: :winner:
Und i net dabei... wurmt mi...nexts moi muaß i wieda hin....;)
 
leiwaund wors.......und speziell da hexe in rot hats die stimm verschlagen bei mein erscheinen:D oba es worn hoid so vü leid, do kaunst ned mit olle quatschn.....oba wos ned is kaun jo no wern. is blede is hoid......an zettl häd i braucht wegn der vün nick's durt...und daun a no de nauman dazu...des kaunst da so schnö ned merkn....
 
Klingt nach nem echt guten Abend! Da sollt ich vielleicht auch mal wieder höflichst nachfragen, ob ich beim nächsten Stammi wieder kommen... ähm erscheinen darf :lalala:
 
So Guten vom Prinzen und gleimoi a recht herzliches Danke fia mein Bauchmuskelkater:lehrer:

Es woa a super netter und lustiger Abend :up:

Mia san sicher wieder dabei:p
 
Es war echt lustig mit euch, aber leider ziemlich teuer. Weiß ned ob i mir des nu öfter leisten kann. :unsicher:
Wieviel kost des überhaupt wenn ma mit 160 ins Radar fahrt? o_O
 
Zurück
Oben