E
Gast
(Gelöschter Account)
achja? und das wäre?i was wos i im juni moch![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
achja? und das wäre?i was wos i im juni moch![]()
Im Juni san mia ned dabei![]()
najo mei liste erweitern...steht eh scho wos oben was i mochn muss....da elfe und da wintersun aufs popschal greifen..für di wird ma a wos eifoinachja? und das wäre?![]()
i hab da aber eh scho was gesagt =)
nönönajo mei liste erweitern...steht eh scho wos oben was i mochn muss....da elfe und da wintersun aufs popschal greifen..für di wird ma a wos eifoin![]()
steht auf da listn...und wort nur wenn i daun wirkli mein charm spün los....
was is dann??? dann krieg i wahrscheinlich voll de Angst ...steht auf da listn...und wort nur wenn i daun wirkli mein charm spün los....![]()
und was?najo mei liste erweitern...steht eh scho wos oben was i mochn muss....da elfe und da wintersun aufs popschal greifen..für di wird ma a wos eifoin![]()
das iihr ned aus da welt seid.. und das ma sich ja ned unbedingt bei an stammtisch kennen lernen mussWas hast ma gesagt
nau jo damit i ned zuvü ändern muss kommst auf die listn mit popsch greifen.....wobei mit mir kaunst reden....die liste is beliebig änderbarund was?muas i scho wissen.. damit i mi darauf einstelln kann
![]()
Bei Dir tät er sicher woanders grapschen täten wollnGanz zufällig steh ich eh nicht auf der Liste oder?
jetzt schoGanz zufällig steh ich eh nicht auf der Liste oder?
Bei Dir tät er sicher woanders grapschen täten wolln![]()
anscheinendwird der nächste Stammi a Grapsch-Stammi, oder wie?![]()
des hab i scho amal machen müssen und beim falschen raten immer an Schnaps trinken müssen.... und ich war sehr schlecht beim raten....silenthunter: na na so haben wir ned geredet gggg
@ Wintersunn: Jetzt haben wir ein neues SpielAugen verbinden und an greifen erraten wer vor einem steht
![]()
des hab i scho amal machen müssen und beim falschen raten immer an Schnaps trinken müssen.... und ich war sehr schlecht beim raten....