- Reaktionen
- 32.316
- Checks
- 75
du host mi jo erst auf die idee brocht.....na na so haben wir ned geredet gggg
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
du host mi jo erst auf die idee brocht.....na na so haben wir ned geredet gggg
Wein hab ich gestern verkostet , der erste war schon mal nicht schlechtOder hast scho an Wein kostet
Is dass da Wiana vastehtGeht des a in deutsch bitte
wobei? OoEngerl,du brauchst gor ned auf "gefällt mir klicken" sonst bist a glei dabei![]()
Küsse waren ah dabei .......Lach,na wenigstens hast was gscheites ghabt davon![]()
Küsse waren ah dabei .......![]()
wobei? Oo
Wein hab ich gestern verkostet , der erste war schon mal nicht schlecht
Welchen hast denn trunken? *neugierig bin*
Is dass da Wiana vasteht
Auf deutsch: Bei Dir täte er gerne woanders grabschen - wollen!![]()
Aso des ja Stimmtdas iihr ned aus da welt seid.. und das ma sich ja ned unbedingt bei an stammtisch kennen lernen muss![]()
i steh ja eh scho drauf xD.. amoi auf da grapsch liste... wobei er sich wos aundas einfallen lassen will xD...Na das du auf der "Do-to_list" steht vom Jäger......und des gleich ganz als erstes![]()
du host mi jo erst auf die idee brocht.....sunst würd i ma des jo eh nie traun..und scho gor ned bei ana hex.........wobei sie is jo eh kane..weu hexn san normal schiach und des is jo ned
i steh ja eh scho drauf xD.. amoi auf da grapsch liste... wobei er sich wos aundas einfallen lassen will xD...
wenns mi wirkli stört fongt er eh a watsche einI sogs da glei,der is unberechenbar*lach*
mal schaun....vielleicht lern i ja die hex wirklich no kena..is jo ned olla tage abend..Würdest mich echt kennen,dann nimmst de Aussage das i ka Hex bin glei zruck
is jo ned olla tage abend..
mal schaun....vielleicht lern i ja die hex wirklich no kena..is jo ned olla tage abend..
I sogs da glei,der is unberechenbar*lach*
wenns mi wirkli stört fongt er eh a watsche ein![]()
![]()
wenn i am samstag zu euch komm dann mit kapuze..extra wegen dir*kapuze such*
wenn i am samstag zu euch komm dann mit kapuze..extra wegen dir
von welchem kopf red ma jetztDu wenn er sieht das i a kurzes Kleid anhab zieht er sich die eh gleich übern KOpf und nimmt sie nimma runter *lach*