- Reaktionen
- 10.319
ich dachte schon halbkreis Ingenieur fgmeine hom ma a oiwei in stroßnkehrer umigriebn...u jetzt bin i de anzige mit matura und diplom
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
ich dachte schon halbkreis Ingenieur fgmeine hom ma a oiwei in stroßnkehrer umigriebn...u jetzt bin i de anzige mit matura und diplom
Ahhh bei dir eh ah?drah de negermusi o!
i siachs nu, wiars einakrocht de mamau ma droht, dass de bravo hits cd konfisziert!Ahhh bei dir eh ah?
Bei mir woas domois Alice Cooper und Ac_Dc und nu dazua voigas am Voda seina guadn Anlage das da Mama ihre wuuunndaschäänen Goidrandalhäfal in da Glosvitrin ummanad bröd hod!i siachs nu, wiars einakrocht de mamau ma droht, dass ma de bravo hits cd konfisziert!
mah... wenn i do jeds moi 10groschal kriagt hätt, wiars den sotz lossn hot, hätt i heit locker 10🏗I hab dir schon tausend mal gsagt, das.....
Ja denk schonBin ich der einzige der die „vollständige„ Version gehört hat?:
Ein Indianer kennt keinen Schmerz, und ein Cowboy keine Tränen
Oh ja, das kenn auch (halt auf Hochdeutsch, aber ja die selbe Bedeutung)huefts nix, schods nix
wenn der in den brunnen springt springst a?
Ein Indianer kennt keinen Schmerz, und ein Cowboy keine Tränen