- Reaktionen
- 20.906
- Checks
- 4
Kochkas!!!!wöchn aufstrich hättst denn gern?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Kochkas!!!!wöchn aufstrich hättst denn gern?
derf i ned erzählen, sonst werd ich wieder verprügeltecht fazö... wos is do so gfärlich??
vazöh kan topfnderf i ned erzählen, sonst werd ich wieder verprügelt
gibts de möglikeit, dass mir ausn sottl wos spritzt?passt doch eh, kannst dir dein Mon-Cheri direkt in den Mund spritzen
kimmt drauf an was spritzen sollgibts de möglikeit, dass mir ausn sottl wos spritzt?
wos gabats?kimmt drauf an was spritzen soll
oh Gott.. Hast schon mal wegen ana Helphotline gschaut... dieses Thema wird ja noch sehr vernachlässigt.derf i ned erzählen, sonst werd ich wieder verprügelt
is gut, morgen sortier ich die Handtücher wieder nach Farben, kommt nie wieder vor! Bin ja selber Schuld wenn ich so schusselig bin und die Treppe runterfallevazöh kan topfn
oooh... du bist da ärgsteis gut, morgen sortier ich die Handtücher wieder nach Farben, kommt nie wieder vor! Bin ja selber Schuld wenn ich so schusselig bin und die Treppe runterfalle
Bier, Wein, Sekundenkleber, oder ich bau dir deinen Analhaken umwos gabats?
Du kannst ihm helfen, in dem du mit @Mitglied #473397 tschaka tschaka machstoh Gott.. Hast schon mal wegen ana Helphotline gschaut... dieses Thema wird ja noch sehr vernachlässigt.
I bau das dann spritzt sicher was ausn Sattlgibts de möglikeit, dass mir ausn sottl wos spritzt?
papperlapapp...olle woins imma hortn sex u an mr. grey im bettoh Gott.. Hast schon mal wegen ana Helphotline gschaut... dieses Thema wird ja noch sehr vernachlässigt.
Meine Mrs. Greypapperlapapp...olle woins imma hortn sex u an mr. grey im bett
hobs koa safewort ausgmocht kopt??papperlapapp...olle woins imma hortn sex u an mr. grey im bett
dir moch i gern de mrs. grey.... daunn werd i da pippi-fein dei zumpferl büglnMeine Mrs. Grey
Schau amoi im Koffaraum noch...vielleicht liegt jo de @BlancEtNoir drinhob beim service es nochgfüllt kriagt.
wieso riacht mei auto jetzt noch an mon chéri wenn i spritzn tuar?
junior hot am we gmant, wenn i nu 1x spritz kemman wir hacke-dicht on
hättst ans f erm ghobt?hobs koa safewort ausgmocht kopt??
Das Wort ist da und klingt wie mach scho gib gas oida!!!!!hobs koa safewort ausgmocht kopt??
na, tut leid... nur deine sockn gfundnSchau amoi im Koffaraum noch...vielleicht ligt jo de @BlancEtNoir drin