- Reaktionen
- 959
- Checks
- 3
Des werden dann keine Herzerl sein sondern mon cherie,..oba fois zu ana analtestung kimmt, übernimm i des, gö?!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Des werden dann keine Herzerl sein sondern mon cherie,..oba fois zu ana analtestung kimmt, übernimm i des, gö?!
aber nicht im dienst wobei, vielleicht bekommt wer die handschellen ab und findets erotischDie weiblichen sind für uns Männer in den Dienst gekommen. Selbst wenn eine Polizistin eine Frau aufhält, kann es für beide erotisch werden. Sind doch relativ viele Frauen bi oder täusche ich mich?
mogst zuarschaun u desstaberl hoitn?Ich will gar nicht wissen, wie du das machen wirst
Schaut a sunst gmiadlich aus... Pflegerinnen a top haserl?i mecht auf mauer...de hom fesche pfleger
Aber Ali villeicht dein Dialekt nicht verstehen muss um zu wissen das du schene! Frau bistder servicemitarbeiter haßt ali. ali nix gut können deitsch u nix können verstehen esthers dialekt
i kenn nur hübscheSchaut a sunst gmiadlich aus... Pflegerinnen a top haserl?
Als Gehilfe bin i dabeimogst zuarschaun u desstaberl hoitn?
hob i dir eigentli heit schu gsogt, dass du voi sympathisch bist??
na donn... wennst mi fix einibringst mit deine konections.. fong i heit zum safn oh...i kenn nur hübsche
Im Tausch gegen deinen Analhaken?
Im Tausch gegen deinen Analhaken?
a polizeikontrolle war bei mir fatal...1x blosn u da wisch wär weg
Do is da Test fürn Oarsch!!!!oba fois zu ana analtestung kimmt, übernimm i des, gö?!
Du kennst die Bacardi - Mischung wohl noch nicht..hob beim service es nochgfüllt kriagt.
wieso riacht mei auto jetzt noch an mon chéri wenn i spritzn tuar?
junior hot am we gmant, wenn i nu 1x spritz kemman wir hacke-dicht on
na...vo casali?Du kennst die Bacardi - Mischung wohl noch nicht..
Bist gescheit - glei von da Floschn..na...vo casali?
sei froh dass i net des gr.Bist gescheit - glei von da Floschn..
Ich mein ja nur des Zeugs, welches ma bei den zahl eins, trink zwei Aktionen net mehr dasoffn hobn..sei froh dass i net des gr.
gebinde vo da metro wü