- Reaktionen
- 84.291
- Checks
- 8
stimmt...de fischer is echt a fescheGeh leck......do is ma de aundare Helene lieber.....solange sie ned singt
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
stimmt...de fischer is echt a fescheGeh leck......do is ma de aundare Helene lieber.....solange sie ned singt
wixxmaterial gsponsert vu da mama??i brich nieda!!Zuerst vom Bravo glaube ich zweiteilig.
Ca. 12 Jahre alt.
Classisch 90er abgeschnittene Jeans und irgendein Bikinioberteil oder sexy Bluse.
Mama wars egal und mit ca. 14 ausm Playboy, Abo hat ma die Mama zahlt.
Anghabt haben die nichts mehr.
Da hob i grod gheirat.sog amoi...hobts ihr vur 25j olle zu de söbn mädls de palme gwedlt??
glaub net, dass er mi braucht....i mecht net wissn, wos in seim handy spütDann zag eam, wie er an Screenshot macht.
u darum host de poster schiassn miassn?Da hob i grod gheirat.
is bei dir a textiloarmes püppi im kinderzimmer ghängt? wiar oit woarst?
wiar hots ausgschaut? woher host des poster ghobt? is dei mama umkippt?
Nope. Hatte nur Film- und Musikplakate hängenis bei dir a textiloarmes püppi im kinderzimmer ghängt? wiar oit woarst?
Die Frau auf dem Auto ist dir noch nie aufgefallenmuass i ma sorng mochn, wenn mei junior mit fost 17 kane hänga hot?
i hoff, sie räkelt sich auf an honda jazzDie Frau auf dem Auto ist dir noch nie aufgefallen
hmm....u hängt jetzt ane?Nope. Hatte nur Film- und Musikplakate hängen
Schaust schnell mal beim Fenster rausi hoff, sie räkelt sich auf an honda jazz
Nein. Gefällt mir nicht und wäre wegen der Kleinen auch unangebrachthmm....u hängt jetzt ane?
i würd jo jetzt gern eich a selfie vu mir auf da motorhaubn mochn...oba i befiarcht, dass i daunn an spemgler brauchSchaust schnell mal beim Fenster raus
Jo so a Honda hoit eben nix ausi würd jo jetzt gern eich a selfie vu mir auf da motorhaubn mochn...oba i befiarcht, dass i daunn an spemgler brauch
@Mitglied #158451 ...auweh.... obs de heit a nu über dei bettal schoffat?
Geh leck......do is ma de aundare Helene lieber.....solange sie ned singt
üba deine schweinszecherl schofft ers nu olle mol, frechdachsJo so a Honda hoit eben nix aus