J
Gast
(Gelöschter Account)
Spielverderber! Naja dann esse ich halt alles alleine!Was deine zwei Hände auch immer an Leckereien dir zubereiten
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Spielverderber! Naja dann esse ich halt alles alleine!Was deine zwei Hände auch immer an Leckereien dir zubereiten
Jo Wos gibts bei dir? Sag an…Spielverderber! Naja dann esse ich halt alles alleine!
Werd anfoch an Salat mit Hühnerstreifen machen und passta!Na had jo
Siachst, jetzt wüst jo doch a Einladung haben!Boah. Des hab i a gern. Ur lecker.
Sog i jo oba du muaßt jo oabeitn, schade!Hmmmm. Erwischt. Schaut ganz danach aus
Is dei Wosserfall so hochUijegale. Da brauchst a hoooohe Leiter dassd zum richtigen Eingang kommst
Naja. Im Dachgeschoss eben. Kommst a mit Fenstern Herr @Mitglied #239819Is dei Wosserfall so hoch
Wos jetzt, lädst jetzt alle zum Fensterln ein!Naja. Im Dachgeschoss eben. Kommst a mit Fenstern Herr @Mitglied #239819
beim schlofn?He,he,he, i bin Fochoabeiter☝!
bin scho wieda do, du burgnlandlarinPfirt di du steira
Freut mi du steirabin scho wieda do, du burgnlandlarin
muaßt di owa schnö freuen, weil ein krügerl hol i mi no, dann bin i wieder wegFreut mi du steira
Prostmuaßt di owa schnö freuen, weil ein krügerl hol i mi no, dann bin i wieder weg
und tschüssmuaßt di owa schnö freuen, weil ein krügerl hol i mi no, dann bin i wieder weg
jo, pfird diund tschüss