T
Gast
(Gelöschter Account)
Ich war heute bei dem schönen Wetter radeln. Murds viel Gegenwind
Und du Frau toy, scho ausgeschlafen
Nie ausgeschlafen keine Ahnung.. muss wohl damit leben, immer verpeilt zu sein.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Ich war heute bei dem schönen Wetter radeln. Murds viel Gegenwind
Und du Frau toy, scho ausgeschlafen
jetzt vasteh i den sotz erst !!naa alle schon verbrutzelt?
A. Weil i immer müde bin
B. Ka Zeit
C
Na ba mirjetzt vasteh i den sotz erst !!
wo woa a SUN in den Laund ?
Na ba mir
vlt Eisenmangel ?
Na alles ok.
Hearst, Host du denn heit ka sunn? I hab, abgesehen vom Gegenwind, den schönsten taggenau, im BGLD scheint de sun !!
eigentli jo, weu du durt bist
na, nua scheiss wind und woikn !!!!Hearst, Host du denn heit ka sunn? I hab, abgesehen vom Gegenwind, den schönsten tag
ois gut. I bin einfach so
Ahso…. Und I hab schon gedacht du möchtest auf dokotorspielchen hinauska aungst i kwö di eh ned mid olle maungl wos gibt
naujo, i wü ned zu aufdringlich sei !!Ahso…. Und I hab schon gedacht du möchtest auf dokotorspielchen hinaus
Nur obenrum… a weng fad, hanaujo, i wü ned zu aufdringlich sei !!
bitte oben freimachn ich muss da mal hören !!
Nur obenrum… a weng fad, ha
Ahjo, auf wor i eh a scho recht friah, owa hoit ned im EfOla orbeitsviech. Morgenstund hat Schwanz im Mund… deswegen steh i Liebend gern früh auf
Wann fängt dein Tag für gewöhnlich an? I denk moi wesentlich früher als meinerAhjo, auf wor i eh a scho recht friah, owa hoit ned im Ef
najo, bin diesbezüglich koa richtiger oit eingsessener bauerWann fängt dein Tag für gewöhnlich an? I denk moi wesentlich früher als meiner
Ah ok. Dachte an etwas früher.najo, bin diesbezüglich koa richtiger oit eingsessener bauer
grundsätzlich inhalier i mi die 5:30 schlogzeiln, und dann leg i los
nur wenn mei innere uhr wos aundas sogt, dann mog i irgendwie ned schlofn und i leg friarha los