- Reaktionen
- 84.611
- Checks
- 8
Schönheit!!Wie es halt so ist bei Katzen.... *hatschi*
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Schönheit!!Wie es halt so ist bei Katzen.... *hatschi*
Kann dir auch entgegen kommen
Schönheit!!
Weiss nicht ob das flexibilität ist, wenn sowieso aufn weg liegtDeine Flexibilität in allen Ehren...
Danke, I hob scho
kämnst du sie öfter?
na, tut leid, @Mitglied #570596 tschurifetzn kinnt i da aunbietnBoah davon brauch ich eh jede Menge. Vielen Dank.
Host a Schneiztiachl a?
Esther wer is des?Weiss nicht ob das flexibilität ist, wenn sowieso aufn weg liegt
na, tut leid, @Mitglied #570596 tschurifetzn kinnt i da aunbietn
Na ich bin ein ganz lieberEsther wer is des?
Na ich bin ein ganz lieber
Amol chinesisch kochen und guat is.im winter checkt des da trockner fiar mi....oba im sommer is zach, wiar i de hoar vom gwaund kriag
hot wer den ultimativen tipp fiar mi?
Gegensätze ziehen sich anDa hams schon. I ned
du manst dünsten???Amol chinesisch kochen und guat is.
I nimm den Pickroller von Tesa, geht mittlerweile wenigstens gscheit zum Obreissn, Biarschtn und so, find I nit so der Burner.
oba bitte net urassn☝Anhang anzeigen 8925166
wei, du waßt eh, rennt da klane wieder unrundNa na... I bin ganz vorsichtig
wei, du waßt eh, rennt da klane wieder unrund
Die Tiere glatt rasieren oder mit Enthaarungscreme bestreichen und danach mitn Gartenschlauch drüber ...im winter checkt des da trockner fiar mi....oba im sommer is zach, wiar i de hoar vom gwaund kriag
hot wer den ultimativen tipp fiar mi?
Die Tiere glatt rasieren oder mit Enthaarungscreme bestreichen und danach mitn Gartenschlauch drüber ...
de klinger edith draht si grod im grob umDie Tiere glatt rasieren oder mit Enthaarungscreme bestreichen und danach mitn Gartenschlauch drüber ...