- Reaktionen
- 202.441
- Checks
- 77
itia? a neiche bezeichnung fiar pensionistn?
IT nix Pension
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
itia? a neiche bezeichnung fiar pensionistn?
Na daunn losst hoid mehrere driba – oan nochn aundan hoid – und ois krönenden Obschluss daunn den Stevo, der hobelt da dann de Hüftn glott wia nix.glaubst? bei 3min.?
i hob letztns meine tittis auf da küchnwoog gwogn *ERROR*
i hob letztns meine tittis auf da küchnwoog gwogn *ERROR*
anzln!einzeln oder im set?
anzln!☝
an GB zur gewichtsreduzierung manst?Na daunn losst hoid mehrere driba – oan nochn aundan hoid – und ois krönenden Obschluss daunn den Stevo, der hobelt da dann de Hüftn glott wia nix.
anzln!☝
mit fost 42 schiasst ma maximal da hexnschuss eiaber andererseits: wenn de müüüch einschiaßt ....
Warum ned? Oba du derfst ned vagessen, a Lodung hot ca. 5 kCal. Des hast im Kloatext 1600 moi Schlucken brachtert da an Kilo zruck auf de Hüften. Oiso aufpassn bei an Blowbang!an GB zur gewichtsreduzierung manst?
Oiso i kunnt di Fressnwenn olles zuar hot, leidet a des aussehng, is so!
heit hob i in *dm* a foto vu mir gschickt, in da hoffnung, dass da 1. termin noch LD mir gheart.
wo merkts du an dir, dasd laungsaum unsexy wirst, daunk dem kackdown?Anhang anzeigen 8718969
mit fost 42 schiasst ma maximal da hexnschuss ei
Bundesministerium für Inneres !!! Darf ich rein bei dir????i bi nix fiar schwoche nervn und hohe BMI☝
goa ned, fesch wie eh und je !!!
wenn olles zuar hot, leidet a des aussehng, is so!
heit hob i in *dm* a foto vu mir gschickt, in da hoffnung, dass da 1. termin noch LD mir gheart.
wo merkts du an dir, dasd laungsaum unsexy wirst, daunk dem kackdown?Anhang anzeigen 8718969
host du gwusst, dass heit sunntog is, da 1. tog vo deim kraunknstaund?!!!!guat, mit 42 is dees gwicht kloa - do muasst jo scho imma brennhoiz und schaufö mithobn ....
3min is des net a bissl fü??glaubst? bei 3min.?
host du gwusst, dass heit sunntog is, da 1. tog vo deim kraunknstaund?!!!!
glaubst? bei 3min.?
wos sogt dei cholesterin?Bundesministerium für Inneres !!! Darf ich rein bei dir????