- Reaktionen
- 30.818
- Checks
- 157
Nein i mach das FREIWILLIG und aus FREIEN STÜCKENbekommst a nu wos gratis, dassd des schreibst
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Nein i mach das FREIWILLIG und aus FREIEN STÜCKENbekommst a nu wos gratis, dassd des schreibst
Nein i mach das FREIWILLIG und aus FÜR STÜCKE VOM KUCHEN
kimst holt nächstes JahrHey de hom dort mandala Männer @Mitglied #553311 und schräge philosophische Typen @Mitglied #505578 zum Beispiel. Oder oder ... und a paar Seen die ich ihnen neidig bin aber dieses Jahr gab es nur Urlaub zu Hause .. LEIDER
Triple nassWaunst im Schritt a noss bist san 3x noss
Eben deswegen...da scheenste Dialekt Österreichsoba de sprechn leider so, wias hoid sprechn da schau i imma vorher kurz im Lokal, ob eh a Piefke bedient
I hät am Sonntag noch a Platzal frei im Auto Richtung KärntenJooo Wenn's Nachn @Mitglied #537833 geht heute noch.. a wenn i morgen Nachmittag wieder daheim sein soi
So schee der Dialektkimst holt nächstes Jahr
des is ganz offenboa a gschobene Partie, bez lei lei doEben deswegen...da scheenste Dialekt Österreichs
Täte ja sagen traust di nie .. aber i hob heute keinen Babysitter mehr sonst wäre ich jetzt schon im Zug gesessenso afoch geht des bei Dir? kommst auf Wean - kriagst an Martini - dann puda ma...äh koch i da wos und um 4 bring i Di zum Bahnhof
Um a Elfe auf'd Nocht ??? Hätte i donn Zeit bis DienstagI hät am Sonntag noch a Platzal frei im Auto Richtung Kärnten
feige AusredTäte ja sagen traust di nie .. aber i hob heute keinen Babysitter mehr sonst wäre ich jetzt schon im Zug gesessen
I sollt no gletscherwisvodka machen... Mi gfreuts irgendwie nedBisschen genießen Anhang anzeigen 10520964
Da will wer nic süßes mehr, weils ja dann a gschobene mehlspeise isdes is ganz offenboa a gschobene Partie, bez lei lei do
Des san gefährliche aussagen bei unsTäte ja sagen traust di nie .. aber i hob heute keinen Babysitter mehr sonst wäre ich jetzt schon im Zug gesessen
Steht a festl an?I sollt no gletscherwisvodka machen... Mi gfreuts irgendwie ned
oiso irgendwo hört si ois auf, junger Mann mit Mehlspeisentzug droht ma ned - ned amoi mirDa will wer nic süßes mehr, weils ja dann a gschobene mehlspeise is
Korrektoiso irgendwo hört si ois auf, junger Mann mit Mehlspeisentzug droht ma ned - ned amoi mir
Da liebe junggebliebene @Mitglied #574153 is ja scho "abhängig" davon, ihm trifft so a entzug schlimmerKorrekt
Nein, einfach soo...eiskalt ausm TK wenn da vodka richtig ölig is...is der da hammer....aber zu viel u er schießt dich abSteht a festl an?