N
Gast
(Gelöschter Account)
De deine..
Muschi Lecken is net meins..

Owa i was wast meinst..

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
De deine..
sog?!!! vl toppst du jo meineMei Radarstrof is kumma![]()
Olta, du Deppate..De deine..
Muschi Lecken is net meins..
Owa i was wast meinst..![]()
Hach... I verrat es e nermt..Olta, du Deppate..![]()
Bin i gach mal lieb und nett, dann sowas...
...i weiß es a..![]()
Halt GACH einfach dei KlappeHach... I verrat es e nermt..
Net nur gach..![]()
sog?!!! vl toppst du jo meine![]()
I hob Führerscheinentzug befürchtet, bin 160 gfoan und hob nimma gwusst ob do a 100 oder 130 wor...is GsD 130 gwen, jetzt zohl i nur 45 €sog?!!! vl toppst du jo meine![]()
Mei teierste wor 160, hob i dann aber nur 100 zoin miassnMei teiertste woa 75 Euro. Davor bam kellnern am FF-Festl hoart verdient![]()
..i nie...Ma...... muass a zohln, wenn ma mit dem Hexnbesn........??![]()
I hob Führerscheinentzug befürchtet, bin 160 gfoan und hob nimma gwusst ob do a 100 oder 130 wor...is GsD 130 gwen, jetzt zohl i nur 45 €Danke, Bussi
Mei teierste wor 160, hob i dann aber nur 100 zoin miassn![]()
Hat mir nur nie a Lächeln ins Gesicht zaubert...Mei Radarstrof is kumma![]()
Schlaf gutI geh dank den Drogen jetzt ins Bett...
Da kannst du mitn Longboard net mithaltenHi,
und alles Frauen, die zu schnell sind .....
LG Tom
i hob 105€ letzte wochn zohlt... beim nextn mol nimm i häfnurlaub! da @Mitglied #517357 hot nämli gmant, er checkt ma a zimmer mit hofblick u daunn steht er untn u winkt ma auffaI hob Führerscheinentzug befürchtet, bin 160 gfoan und hob nimma gwusst ob do a 100 oder 130 wor...is GsD 130 gwen, jetzt zohl i nur 45 €Danke, Bussi
Mei teierste wor 160, hob i dann aber nur 100 zoin miassn![]()
i hob 105€ letzte wochn zohlt... beim nextn mol nimm i häfnurlaub! da @Mitglied #517357 hot nämli gmant, er checkt ma a zimmer mit hofblick u daunn steht er untn u winkt ma auffa![]()
Ich frag mich grad, wie du den Preis runtergehandelt hastMei teierste wor 160, hob i dann aber nur 100 zoin miassn![]()
host lächln miassn??Ich frag mich grad, wie du den Preis runtergehandelt hast![]()
btw: meine teuerste war 150€ bei dem sch… Lufthunderter bei Asten![]()