M
Gast
(Gelöschter Account)
Seit waun den des?jo des san jo de wos i so sexy find!!![]()
I bin leider mit da radldress unterwegs!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Seit waun den des?jo des san jo de wos i so sexy find!!![]()
i ziag das eh aus.Seit waun den des?
I bin leider mit da radldress unterwegs!
Woa owa nur im weikerlsee waschen die letzten tagei ziag das eh aus.
Hauptsoch frisch gwoschn und rasiert.Immer auf de klan dicken mit de wosafiaß
Ok do hob i daun ned aufpasstWieso a Motorsensn? Unsere Schwänze sollten doch sowieso aalglatt sein für die werte und hochgeschätzte Frauenwelt.![]()
Und do geht wos?heid hama ned hü sonder fü (= wers ned vasteht fü weiwa)
dazu sitzn ned, auspritzn schau.Und do geht wos?
Deaf ma se do dazua sitzen?
Na herst. Des san do die wichtigsten Regeln am Weikerl und an jedem FKK: Frisch rasiert und gwoschn. Und nebenbei a bissl wos in da Birn und anständig kommunizieren.Ok do hob i daun ned aufpasst
Ok da muss ich noch rücksprache haltendazu sitzn ned, auspritzn schau.
Ok danke für deine guten HinweiseNa herst. Des san do die wichtigsten Regeln am Weikerl und an jedem FKK: Frisch rasiert und gwoschn. Und nebenbei a bissl wos in da Birn und anständig kommunizieren.![]()
Schod, dass bei mir heite net geht. Ihr wissts eh, wie des bei an Kinderwochenende is. Hoffentlich passt boid moi.dazu sitzn ned, auspritzn schau.
Hob i des eh richtig gmocht das i es poskastl ausprizt und dir an brief eischiab?jo matej darfst mich anspritzen dafür gibts einen liebesbrief in den postkasten.
I wünsch eich heit nu echt an geilen Abend.dazu sitzn ned, auspritzn schau.
Muss echt sagen als ich euch heute sah, gingen mir echt geile Gedanken durch den Kopf. Deine Figur, deine Brüste, ich wollte so gerne zu euch auf die Decke, aber leider war da einer schneller als ichHerrlich hier