Outdoor Weikerlsee - der Heterotread

Rot amoi, wos i seit 6 Joah do tua.. :lalala:

:mrgreen:
Ah geh du warst zwar schon oft dort.Genau wie ich aber gibs zu den Baum 21 hast nicht gefunden.

:hmm: könnt aber auch daran liegen ,dass man seine zeit nicht mit der Suche verschwendet sondern sich mit leuten unterhalten hat.
Aber das steht auf einem anderen blatt.

Zuletzt bearbeitet:
Ma i woas jo ned🤔🤔🤔
Wos monan so monche leid vo uns und so monche🙈🙈🙈
Warum glaub de höfte, dass ma erna an Bärn afbinden??🤣🤣🤣
ehrlich gsogt i geh iatzt vo mia aus😇😇😇 sowos kunnt i goa ned🤪🤪🤪
Strikerzworadochzt, moch da de jetzt Kan Kopf. De woaren Weikerl-Insider wissn eh genau, dass du kane Bärn aufbindn wirst, sondern eha die ane oda aundare Freiwillige zum 21er-Bam zuwi bindet wird. Mochts jo vü afocher, um de Briafmorkn obzuschleckn. :p

Belohnungsaftl danau fia de Freiwillige is eh selbstredend :rubbel:

Weil ja die Stimmung dafür nicht so da war!? 🤗 Nächstes mal wenn ich komme (oder eben vielleicht schon in Begleitung), komm ich mit einem vollen Kühlschrank in meinem Bus, Eure Trinkgewohnheiten kenn ich ja jetzt schon, mal so als Einstand. 🤗

Weil ja die Stimmung dafür nicht so da war!? 🤗 Nächstes mal wenn ich komme (oder eben vielleicht schon in Begleitung), komm ich mit einem vollen Kühlschrank in meinem Bus, Eure Trinkgewohnheiten kenn ich ja jetzt schon, mal so als Einstand. 🤗
I was jo ned wos du für a stimmung brauchst owa mein gefühl noch woa des a perfekte stimmung.
Vielleicht findest ja de richtige stimmung im puff?
PS.: die nehmen sogar geld dafür.

I was jo ned wos du für a stimmung brauchst owa mein gefühl noch woa des a perfekte stimmung.
Vielleicht findest ja de richtige stimmung im puff?
PS.: die nehmen sogar geld dafür.
Jo mei i hed G C F B Ziehharmonika, nujo wons moi wa kunnt is glott mit transportiern a😆 und donn gibts 2 Möglichkeitn entweder gewisse leid rennan davo oda es keman mehra zuwa🙈🙈🙈 i bi zwoa ka voi profi, nur fürs Wirtshaus oda so reichats moan i scho🙃🙃🙃ajo C Trompetn und a gitarr hed i a im Angebot 🤣🤣🤣 blede frog wia führt se den da düwöherndl express dort auf??? Wei ned das mi glei vahoftn 🤣🤣🤣

Jo mei i hed G C F B Ziehharmonika, nujo wons moi wa kunnt is glott mit transportiern a😆 und donn gibts 2 Möglichkeitn entweder gewisse leid rennan davo oda es keman mehra zuwa🙈🙈🙈 i bi zwoa ka voi profi, nur fürs Wirtshaus oda so reichats moan i scho🙃🙃🙃ajo C Trompetn und a gitarr hed i a im Angebot 🤣🤣🤣 blede frog wia führt se den da düwöherndl express dort auf??? Wei ned das mi glei vahoftn 🤣🤣🤣
Waunst mit deina ziach erscheinst sogst vorher bescheid, daun nimm i de tuba mit😂

Strikerzworadochzt, moch da de jetzt Kan Kopf. De woaren Weikerl-Insider wissn eh genau, dass du kane Bärn aufbindn wirst, sondern eha die ane oda aundare Freiwillige zum 21er-Bam zuwi bindet wird. Mochts jo vü afocher, um de Briafmorkn obzuschleckn. :p

Belohnungsaftl danau fia de Freiwillige is eh selbstredend :rubbel:
Pssssssssssccccccchhhhhhhttttttttt muasst du des sooooooo laut schreim?🙃🙃🙃 so vaschreckst ma jo olle🙈🙈🙈 des oanzige Problem wos i ho is.... i ho koa seu im bus😔 owa dafia stattakawön🤣🤣🤣

ganz wichtig, dass du lieber kasperl den ganzen thread beständig mit deinen inflationären emoticons bis zur unlesbarkeit verwässern tust ...
Ui do is wer am wochenend ned zan Stich kema🤦‍♂️ oda bist irgendwo dagegn grennt 🤔 wei dei gmäuterat interrssiert mi ev. a ondane genau sovü wia wonn in China wo a foahradl umfoid🤷‍♂️ oiso wons da wos gibt konnst Ruhig weida doa mia is blunzn😉 und i bi liawa a Kasperl🤣🤣🤣 ois wia a nix. I hoff das da iatzt bessa geht wen i das üwasetz.
Jetzt extra die Übersetzung:
ui da ist wer am Wochenende nicht zum Stich gekommen oder bist du irgendwo dagegen gelaufen? Weil dein Gemaule interessiert mich eventuell auch andere genauso viel wie wenn in China wo ein Fahrrad umfällt. Also wenn es dir etwas gibt kannst du ruhig weitermachen mir ist es egal. Und ich bin lieber ein Kasperl als wie ein nichts. Ich hoffe dass es dir jetzt besser geht, wenn ich es dir übersetze.

Zurück
Oben