Outdoor Weikerlsee - der Heterotread

hallo ihr lieben!

ich werde ab sofort keinerlei kritik mehr von wegen unleserlicher postings durch inflationären gebrauch von smilies oder sonstigen nichts (aus)sagendem geschreibe, von mir geben. :D:love::rofl::cool::mrgreen:

ist mir doch der grund dafür nun glasklar vor den augen!

also .. eine wunderschöne zeit hier im forum, buhlt feste um die einsamen damen unter dem motto: der allerwitzigste kommt sicher zu stiche, ganz sicher, ich bin überzeugt, ganz genau so wird es sein ... :sneaky:

LG euer chris.

hallo ihr lieben!

ich werde ab sofort keinerlei kritik mehr von wegen unleserlicher postings durch inflationären gebrauch von smilies oder sonstigen nichts (aus)sagendem geschreibe, von mir geben. :D:love::rofl::cool::mrgreen:

ist mir doch der grund dafür nun glasklar vor den augen!

also .. eine wunderschöne zeit hier im forum, buhlt feste um die einsamen damen unter dem motto: der allerwitzigste kommt sicher zu stiche, ganz sicher, ich bin überzeugt, ganz genau so wird es sein ... :sneaky:

LG euer chris.
Na Hawidere chris👋👋👋
Iatzt muas i das owa scho ehrli sogn und zwoa bist ma mit deinem quasch scho richti ogonga 😔😔😔 koana do der wos deppat suderd oder irgendwia bled umadum dreamt 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ des hod ma scho richtig gföht😔😔😔
Na woast iatzt sog i da moi wos und zwoa do geht's gonz noch an oafochn Prinzip owa do und weisst oafoch du du bist sog i das👍👍👍 na wast wer do herin fü sudert der derf ned buddan bzw. griagt koan vo ana hot lady an bloßn.
Und a sau blede frog....🤔🤔🤔
Wos lest den imma mit bzw. sermpast umadum?
Des vasteh i oafoch ned, und ehrli gsogt is ma a egal wos du iatzt für ontwort schreibst, wei wos gscheids hod ma vo dia sowieso nu nia glesn 🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️
An Tipp hob i no für die....
Lesch oafoch den thread ba dia ausa und donn brauchst nima künstlich jammern oda suddern 🙂🙂🙂
Schau da zua und pass af af die😊😊😊

ich werde ab sofort keinerlei kritik mehr von wegen unleserlicher postings durch inflationären gebrauch von smilies oder sonstigen nichts (aus)sagendem geschreibe, von mir geben.
dir kann geholfen werden - nachdem du auch nach deiner threadsperre nicht einsichtig geworden bist.

pn mit der bitte wieder reinzudürfen kannst du dir diesmal sparen.

Nur weil ich mal neugierig bin, ist das paar was links vorne bei den zwei bänken liegt, sie mit tollen langen schwarzen haaren, auch hier im ef?

Zurück
Oben