G
Gast
(Gelöschter Account)
Bring mi ned auf blede Ideen...Bier und Kuchen kann man kaufen
Okay Titten auch
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Bring mi ned auf blede Ideen...Bier und Kuchen kann man kaufen
Okay Titten auch
I waaas ned...owa virtuell springt mi des ned au...Oama Hund...
Anhang anzeigen 12316925
Anhang anzeigen 12316932
Anhang anzeigen 12316933
Und dann foa i zerscht mir ins Aug und dann dir. Anhang anzeigen 12316935
Na dann muaßt zum Konditor, ins Wirthaus und.... keine Ahnung wohin...I waaas ned...owa virtuell springt mi des ned au...
Bring mi ned auf blede Ideen...Na dann muaßt zum Konditor, ins Wirthaus und.... keine Ahnung wohin...
Samma ehrlich, dafür brauchst mi ned.Bring mi ned auf blede Ideen...
Samma ehrlich, dafür brauchst mi ned.
Des gschreckte Gschau kauft da koana ab.
Kriagst eh gschenkt..Des gschreckte Gschau kauft da koana ab.
Gegens untersteakt und unterhopft wird heut was unternommenTuat ma lad...
Owa Mitgefühl is aus..bin unterkucht, unterhopft und untertittet...
Bei mir gibt's bis zum Ostersonntag nur Wassa und Brot ..Gegens untersteakt und unterhopft wird heut was unternommen
Nimmst den @Mitglied #307733 bitte beim nächsten Mal mit?!Gegens untersteakt und unterhopft wird heut was unternommen
Das i earm beim Essn zuaschau??Nimmst den @Mitglied #307733 bitte beim nächsten Mal mit?!
Bekommst nicht genug Taschengeld um dir ein Steak zu kaufen?Das i earm beim Essn zuaschau??
Du bist ja a ned mit ana Frau verheirat..Bekommst nicht genug Taschengeld um dir ein Steak zu kaufen?
Du machst da offenbar was falsch, mein LieberDu bist ja a ned mit ana Frau verheirat..
Owa a Mau mag i ned heiraten...Du machst da offenbar was falsch, mein Lieber
na... owa sie woars quasi amoi ...Du bist ja a ned mit ana Frau verheirat..