Treffpunkte 40+ Treffen

Anhang anzeigen 8230696
des is die maschin wos i für di umfunktionier :mrgreen:
Aha???
Und die kann dann melken, Keiwal füttern, Frühstück herrichten, Silo rausschneiden, Müch fiahrn, kochen, schremmen, putzen, Motorsäge schneiden, Wäsch oder Traktor putzen, Motormäher mähen, Silo verteilen und zaumfiahrn,....
Kuhles Teil👍🏻... wann wirds fertig?? 🤗

... naa..i reg mi zwar manchmal auf.. aber so aufregend bin i ned, dass ich in die Geschichte eingeh😅
In die steirische hoit nur.. :mrgreen: - wird oba a wengl schwer, denn wos i amoi in de guat 10 Joahr oidn Threads glesn hob, muass do ganz schen zuagonga sein! :lalala:
Zopfwöhn hängen eh nur an de Geräte dran... da Zapfwellenstummel is des Teil, wos Bewegung reinbringt :mrgreen:
"Stummel" hob i mi net schreiben traut.. ;)
:mrgreen:

Aha???
Und die kann dann melken, Keiwal füttern, Frühstück herrichten, Silo rausschneiden, Müch fiahrn, kochen, schremmen, putzen, Motorsäge schneiden, Wäsch oder Traktor putzen, Motormäher mähen, Silo verteilen und zaumfiahrn,....
do muaßt mi no sogn welche aufsatzvariante haben willst :mrgreen:

Aha???
Die eierlegende Wollmilchsau vom Landmaschinenhändler....quasi 😁

In die steirische hoit nur.. :mrgreen: - wird oba a wengl schwer, denn wos i amoi in de guat 10 Joahr oidn Threads glesn hob, muass do ganz schen zuagonga sein!
... tjo.. die Steirer halt.. ein uuubarschtes Volk... da sind wir NÖer doch viel kultivierter :smuggrin:
"Stummel" hob i mi net schreiben traut..
So schüchtern?? :fies:
do muaßt mi no sogn welche aufsatzvariante haben willst :mrgreen:
... Nagehh... wenn ma da wieder verschiedene Teile extra aufbauen muss, ists g'scheiter i mach die Arbeiten doch ohne dei Maschin 🙄

... tjo.. die Steirer halt.. ein uuubarschtes Volk... da sind wir NÖer doch viel kultivierter :smuggrin:
So schüchtern?? :fies:

... Nagehh... wenn ma da wieder verschiedene Teile extra aufbauen muss, ists g'scheiter i mach die Arbeiten doch ohne dei Maschin 🙄
die soll jo mehr dein göga entlasten, das er mehr zeit zum arbeiten hot und dir ned imma bumbum muaß :mrgreen:

wir 42 und 50j. aus der nähe Gleisdorf
würden uns freuen mit Paar oder Frau Kontakt zuhaben. lg sweethoney

Guten Morgen an alle ich suche für mich und meine Freundin eine Frau zum spielen Vieleicht meldet sich wer lg

Zurück
Oben