G
Gast
(Gelöschter Account)
Anhang anzeigen 8230696... host jz endli a Zapfwellenanbaugerät für mi gebaut??
Des wos ois mocht, wos i moch, damit i moi Zeit hob für
des is die maschin wos i für di umfunktionier
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Anhang anzeigen 8230696... host jz endli a Zapfwellenanbaugerät für mi gebaut??
Des wos ois mocht, wos i moch, damit i moi Zeit hob für
Aha???Anhang anzeigen 8230696
des is die maschin wos i für di umfunktionier
In die steirische hoit nur.. - wird oba a wengl schwer, denn wos i amoi in de guat 10 Joahr oidn Threads glesn hob, muass do ganz schen zuagonga sein!... naa..i reg mi zwar manchmal auf.. aber so aufregend bin i ned, dass ich in die Geschichte eingeh
"Stummel" hob i mi net schreiben traut..Zopfwöhn hängen eh nur an de Geräte dran... da Zapfwellenstummel is des Teil, wos Bewegung reinbringt
do muaßt mi no sogn welche aufsatzvariante haben willstAha???
Und die kann dann melken, Keiwal füttern, Frühstück herrichten, Silo rausschneiden, Müch fiahrn, kochen, schremmen, putzen, Motorsäge schneiden, Wäsch oder Traktor putzen, Motormäher mähen, Silo verteilen und zaumfiahrn,....
Kuhles Teil... wann wirds fertig??
Die eierlegende Wollmilchsau vom Landmaschinenhändler....quasiAha???
Und die kann dann melken, Keiwal füttern, Frühstück herrichten, Silo rausschneiden, Müch fiahrn, kochen, schremmen, putzen, Motorsäge schneiden, Wäsch oder Traktor putzen, Motormäher mähen, Silo verteilen und zaumfiahrn,....
Kuhles Teil... wann wirds fertig??
... tjo.. die Steirer halt.. ein uuubarschtes Volk... da sind wir NÖer doch viel kultivierterIn die steirische hoit nur.. - wird oba a wengl schwer, denn wos i amoi in de guat 10 Joahr oidn Threads glesn hob, muass do ganz schen zuagonga sein!
So schüchtern??"Stummel" hob i mi net schreiben traut..
... Nagehh... wenn ma da wieder verschiedene Teile extra aufbauen muss, ists g'scheiter i mach die Arbeiten doch ohne dei Maschindo muaßt mi no sogn welche aufsatzvariante haben willst
die soll jo mehr dein göga entlasten, das er mehr zeit zum arbeiten hot und dir ned imma bumbum muaß... tjo.. die Steirer halt.. ein uuubarschtes Volk... da sind wir NÖer doch viel kultivierter
So schüchtern??
... Nagehh... wenn ma da wieder verschiedene Teile extra aufbauen muss, ists g'scheiter i mach die Arbeiten doch ohne dei Maschin
... dankeeee.... owa zum BumBumsn brauch ich koa Maschindie soll jo mehr dein göga entlasten, das er mehr zeit zum arbeiten hot und dir ned imma bumbum muaß
ned?... dankeeee.... owa zum BumBumsn brauch ich koa Maschin
De Maschin soll mehr Zeit fürs bumbumsn freispün...oda... dankeeee.... owa zum BumBumsn brauch ich koa Maschin
Bei deinem Alter sehr vernünftig!als paar samma nur zu kaffeetratscherln unterwegs
moanst?Bei deinem Alter sehr vernünftig!
Coronarisikogruppe täte ich sagen....moanst?
najo, corona hob i do ned mitgrechntCoronarisikogruppe täte ich sagen....
Dann nimm koronares Risikonajo, corona hob i do ned mitgrechnt
owa des is eh allgemein a scheiß
Dann nimm koronares Risiko