- Reaktionen
- 106.193
- Checks
- 1
Teilst es mit da @devilsoder wie schaut des aus!?
Klar, ich brauch ja nicht viel Platz.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Teilst es mit da @devilsoder wie schaut des aus!?
Wenns moi im Gitterbett san, könnens nimma viel anrichtenSei vorsichtig. De zwoa hom böses mit uns vor.
joseid ihr eigentlich alle im Urlaub?
Komm nur zu Besuch hob jo mei eigenes Zimmer, muas daun moi schaun ob do a wer drin isNa dann, ab ins Gitterbettchen, mit dir! ->
Probieren... afoch mochn... i werd vorsichtig sein und pass eh auf dast ned schreist.Ok. I probiers
Du bei mir im BettchenJa aber ich schlaf im Bettchen und bin net im Käfig zu finden! ->
Solangs ka Arbeitsunfall isjo
Tageweise, je nach Arbeitsanfall ...
I bin da ausgeliefat ...Jo stell di ruhig guat mit mir
Glaubst das du wieder raus kommst? @Mitglied #574595 kimmt uns a nimma ausKomm nur zu Besuch hob jo mei eigenes Zimmer, muas daun moi schaun ob do a wer drin is
I fürcht de san für uns.Wenns moi im Gitterbett san, könnens nimma viel anrichten
Du bei mir im Bettchen
Jo mei... zwischen 6e in da fruah und 6e aufd Nocht, muss es halt für Kinder geeignet sein.seit da Fruhr 25 Seiten und über wos schreibens.....nur übers essen
Ja eh. Du kommst nackt. Die @Mitglied #574288 und Ich ziehen dir dann was an und dann strippst für uns.
seit da Fruhr 25 Seiten und über wos schreibens.....nur übers essen
Aso. Dachte für den popsch. Fieber messenFia des Steak haett i sicher ans dabei...
Du bei mir im Bettchen
Do hilft da so a Tuch ned wennst mi ruhig stellen willst vielleicht holst da ein Gewebeband vom BaumarktProbieren... afoch mochn... i werd vorsichtig sein und pass eh auf dast ned schreist.
Baumarkt? Grundausstattung... hab i immer im Auto.Do hilft da so a Tuch ned wennst mi ruhig stellen willst vielleicht holst da ein Gewebeband vom Baumarkt
Bin zuversichtlich no bin i eh ned drin, muast es mir no schmackhaft mochnGlaubst das du wieder raus kommst? @Mitglied #574595 kimmt uns a nimma aus