- Reaktionen
- 78.292
- Checks
- 113
ganz im Gegenteil, jetzt fangt deine Arbeit jo erst anOiso hätte ich nichts mehr zu tun?Na dann kimm und leg di jetzt her da.
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
ganz im Gegenteil, jetzt fangt deine Arbeit jo erst anOiso hätte ich nichts mehr zu tun?Na dann kimm und leg di jetzt her da.
![]()
Wia? Muss i di ausziagn a nu?ganz im Gegenteil, jetzt fangt deine Arbeit jo erst an![]()
Die @Mitglied #100330 is owa erst heut ang‘reist, do woara vermutlich scho ausgflogn, sonst hätt‘s eahm scho de Wadln viereg‘richtVielleicht nennt er sich nach der Nacht schon erfahren122![]()
![]()
najo....is wie Weihnachten oder soWia? Muss i di ausziagn a nu?![]()
Schau mal ob des Zimmer 29 im 2. Stock belegt is.Is des sowos wia Zahlenmysthik, dass 14 und 2x14 nu immer leer san![]()
Wieso? Find i leicht a a Beleichtung vor?najo....is wie Weihnachten oder so
Jo, do san @Mitglied #478451 und inoffiziell @Mitglied #125890 drinSchau mal ob des Zimmer 29 im 2. Stock belegt is.![]()
i kunnt ma no schö a Mascherl umbindenWieso? Find i leicht a a Beleichtung vor?![]()
@Mitglied #612127Mitbewohner von Zimmer 13?
Des is a schwierige Foi, göi kunnt ma no schö a Mascherl umbinden
und Beleuchtung brauch ma kane......ich strahle auch so![]()
ois Frau hod mas hoid ned immer leichtDes is a schwierige Foi, gö![]()
Dann lass ma a des Mascherl weg... stört eh nur.i kunnt ma no schö a Mascherl umbinden
und Beleuchtung brauch ma kane......ich strahle auch so![]()
nana, donn wolln de andern a mitspielenDann lass ma a des Mascherl weg... stört eh nur.und wir miassn a ned unbedingt ins Zimmer... da Gang geht scho in Ordnung fia mi.
![]()