Agrar, Bio jo/na, Forst, Traktor , via de bauan hoid und ums pudan gehts do eh a

I bin do so wia de LKW Foara. In Traktor und im Mähdrescher huck i mit de Seckl in da Kabin und de Schuach stehn ba da Tia.

Kummt auf die Hakn an. wennst alle 20 Minutn im knöchltiefn Gatsch aussteign musst, spielts des net. Im Fernverkehr ja, das ist dafür überhaupt zum Scheissn, egal wast anhast.

Kummt auf die Hakn an. wennst alle 20 Minutn im knöchltiefn Gatsch aussteign musst, spielts des net. Im Fernverkehr ja, das ist dafür überhaupt zum Scheissn, egal wast anhast.
tjo, genau so is des
es kummt immer auf die orbeit aun wos ma mocht
wenn i stundlang nur fohr, passt mi des mit die badeschlapfn guat, owa wennst immer owe an dreck eini muaßt san mi die stoikoppmtretta oder gor gummistiefel liaba

Stimmt a Baustönfoara werd des ned mocha.

im Prinzip ist das alles vorbei. Ich bin vor dreissig Jahren a Zeitlang selber gfahrn, Deponiersanierung, U-Bahnbau und so... min Tieflader bis zu die Achsen im Dreck, und dann habens mich mitt der Raupn halt wieder rauszogn... das war a gscheite Hakn, gut verdient haben wir und machen hast können in ganzen Tag wast wolln hast. Tachograph hat kan interessiert, und der Alte hat a net gwusst wost bist. Dann iss das Handy kommen, und von da an gings bergab. Heut brauchst als Disponent Türkisch und Serbokroatisch Kenntnisse.

im Prinzip ist das alles vorbei. Ich bin vor dreissig Jahren a Zeitlang selber gfahrn, Deponiersanierung, U-Bahnbau und so... min Tieflader bis zu die Achsen im Dreck, und dann habens mich mitt der Raupn halt wieder rauszogn... das war a gscheite Hakn, gut verdient haben wir und machen hast können in ganzen Tag wast wolln hast. Tachograph hat kan interessiert, und der Alte hat a net gwusst wost bist. Dann iss das Handy kommen, und von da an gings bergab. Heut brauchst als Disponent Türkisch und Serbokroatisch Kenntnisse.

Jo des is leida woa. De Zeitn haum se gewoitig gändert. Dank GPS woas de Dispo und da Chef sofort waunst wo und wia oft und wia laung zan scheissn stehbliebn bist.
Und das fost nur Ausländer foan is a kloa. A unsriga duads des um des Göd ned aun.
Owa des is a aundas Thema.

... wenig Zeit :schulterzuck:
.... und des lange telefonieren is eindeutig dei männl. Ader :undweg:
... daunn kau i glei den Liefervertrag mit da Molkerei kündigen, wenn die Busengröße ausschlaggebend is... :sorry:
Pfff... Ofenbankerl 🙄... bei uns Bergbauern gehts ned so gmiatli zua im Winter wie bei de Großgrundbesitzer :p :mrgreen:
... wennst ned goar zu schweinisch bist 😉
na ka Sorg bin net schweinisch nur meine Sau, i bin hechstns lustig schweinisch...;)

Zurück
Oben