- Reaktionen
- 203.713
- Checks
- 77
owa geh, unser @Mitglied #538532 is hoit a ausnahme, das in aundare gegenden ned gaunz gfallt is
de woa eh ned gmant...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
owa geh, unser @Mitglied #538532 is hoit a ausnahme, das in aundare gegenden ned gaunz gfallt is
für die @Mitglied #538532Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
I know .... hat meine Mama auchi glaub da Flanker oarbeitet bei der Grünen Mafia.....
a neda?de woa eh ned gmant...
A Problem mit mir?wos du heia scho olles erlebt host
i hob heia no ned vü erlebt
A Problem mit mir?
Bin eh schon weg.
nana, des host jetzt in den foischn hois kriagtA Problem mit mir?
Bin eh schon weg.
Des würd i so pauschal hiazd goa ned sogn. De haum scho a guade Leit. Owa so a Dreschkostn kost a hoibe Mille aufwärts. Do konnst ned irgendoan Aushilfsfahrer aufehucka. Do soid scho a Profi obnsitzn, der de Maschin in Griff hod. Am End van Tog soin jo a boa Hektar obgmahd sein.
Alles gut, bin heute dünnhäutig.nana, des host jetzt in den foischn hois kriagt
Alles gut, bin heute dünnhäutig.
i hob des nur gschriebn, weil ma heut den erstn tog im johr hamAlles gut, bin heute dünnhäutig.
A Problem mit mir?
Bin eh schon weg.
... wos woar jz besserBeides probiert, ka Vergleich.
.. mich kaunnst ned meunen... falsches Bundesland und außerdem siach i nu guatvuasicht, i kenn do ane mid graue hoa de a nu schlecht sicht
... und bei uns Bergbauern gibts ned nur Leitnfür die @Mitglied #538532Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
das siagt, das bei uns flochlandla a ned gaunz eben is
is eh a waunsin wos des ois kost !!
tjo i muaß mi verteidigen, das i a a bisserl a gstegn gwohnt bin... wos woar jz besser
.. mich kaunnst ned meunen... falsches Bundesland und außerdem siach i nu guat
... und bei uns Bergbauern gibts ned nur Leitn
... wos woar jz besser
unpackbar eigentlich.
das für ein Massenprodukt !!!!