Agrar, Bio jo/na, Forst, Traktor , via de bauan hoid und ums pudan gehts do eh a

Ma mechts net moanan iatz is des Österreich eh so kloan und so verschidne Klima Gegebenheitn,

is aber ka Wunder... im Osten beginnt die russische Tiefebene, im Westen bist mitten in die Alpen; und da hast no oft an Riesenunterschied wennst z.b. übern Alpenhauptkamm fahrst. I hab als Kind a gschaut wie ma nach wien zogen san, wie des da alles anders ist.

die einen betrieb pauschaliert san und auf den anderen gewerblich, das san sowieso die obertrixa
kenn a gnua solche

sorry, owa des hot jetzt sein miaßn
Des is hauptsächlich weng da Vermarktung, wir haben normale AMA-Gütesigel Mastschweine und am Gewerbebetrieb AMA-Tierwohl Mastschweine, und die Abnehmer wollen nicht beides auf einen Betrieb, daher der Gewerbebetrieb. Mir wär lieber alles am pauschalierten, des kannst ma glauben, des is um vieles einfacher....

Des is hauptsächlich weng da Vermarktung, wir haben normale AMA-Gütesigel Mastschweine und am Gewerbebetrieb AMA-Tierwohl Mastschweine, und die Abnehmer wollen nicht beides auf einen Betrieb, daher der Gewerbebetrieb. Mir wär lieber alles am pauschalierten, des kannst ma glauben, des is um vieles einfacher....
Jo i kriag de Mottn, des hab i no nie gheart, bist narrisch, ma lernt nie aus,

stimmt jo ned, das des einfacher is
mit a kombi pauschaliert/ buchhaltend bis am besten dran
owa nur wennst as danoch angehst
bei uns hot oana die ferkelprotuktion pauschaliert und die mast gewerblich
der trixt wos des zeug hält
zoit fost koane steuern und lebt wia gott in frankreich

stimmt jo ned, das des einfacher is
mit a kombi pauschaliert/ buchhaltend bis am besten dran
owa nur wennst as danoch angehst
bei uns hot oana die ferkelprotuktion pauschaliert und die mast gewerblich
der trixt wos des zeug hält
zoit fost koane steuern und lebt wia gott in frankreich