- Reaktionen
- 209.472
- Checks
- 78
daun muas ma innen de magd fegenIs doch kloa wenn i draussn a Hakn hab.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
daun muas ma innen de magd fegenIs doch kloa wenn i draussn a Hakn hab.
innen oder außen?daun muas ma innen de magd fegen
wie du mogstinnen oder außen?![]()
![]()
schlimma ois die erdwespen?
a hawie du mogst![]()
Jo, san aber auch 2 ganz unterschiedliche und getrennte StallungenJo i kriag de Mottn, des hab i no nie gheart, bist narrisch, ma lernt nie aus,
Jo daun mochs hoid a so wie der, steht jedem frei. Mir warats trotzdem liaba alles pauschaliert, weil daun lebade net wie Gott in Frankreich, aber etwas ruhiger und mit weniger Sorgen....stimmt jo ned, das des einfacher is
mit a kombi pauschaliert/ buchhaltend bis am besten dran
owa nur wennst as danoch angehst
bei uns hot oana die ferkelprotuktion pauschaliert und die mast gewerblich
der trixt wos des zeug hält
zoit fost koane steuern und lebt wia gott in frankreich
Genau des is des es wos zählt, oba des wissen hoit bis jetzt de wenigstn, ab bisserl wenger is oft mehr,daun lebade net wie Gott in Frankreich, aber etwas ruhiger und mit weniger Sorgen....
das i des so mochn könnt, für des bin i zu kleinJo daun mochs hoid a so wie der, steht jedem frei. Mir warats trotzdem liaba alles pauschaliert, weil daun lebade net wie Gott in Frankreich, aber etwas ruhiger und mit weniger Sorgen....
Wauma wü, daun kauma vü mochn, egal ob groß oda Klan, es geht imma nua ums woin...wie bei de Frauen!das i des so mochn könnt, für des bin i zu klein
owa für bürokratie wor i no nie zfaul
Frauen san ollerdings ned so goaschtig wia des FinanzamtWauma wü, daun kauma vü mochn, egal ob groß oda Klan, es geht imma nua ums woin...wie bei de Frauen!![]()
Oiso Fraun mitn Finanzamt zu vergleichn fin i scho a bissl krass, woi des Finazamt für mi oans von de größtn Feindbilda is, wos ma vo de Fraun bei weitn net sogn ko,Frauen san ollerdings ned so goaschtig wia des Finanzamt
i hob für des an eigenen rechner mitlaufen bei meine freiwilligen aufzeichnungenWauma wü, daun kauma vü mochn, egal ob groß oda Klan, es geht imma nua ums woin...wie bei de Frauen!![]()
guten Morgen vielleicht ist der falsch programmierti hob für des an eigenen rechner mitlaufen bei meine freiwilligen aufzeichnungen
und es is so, das do bei uns kloanen "kohweinzaln" nix auße kummt
wennst Pech hast bleibt aber auch kein Geld übrigFrauen san ollerdings ned so goaschtig wia des Finanzamt
I moch a freiwillige Aufzeichnungen, und waune des ois in ana offiziellen Buchhaltung hätt, daun warat jeds Johr a klans Auto weg, aber dank Pauschalierung bleibt des meiner Familie und mir!i hob für des an eigenen rechner mitlaufen bei meine freiwilligen aufzeichnungen
und es is so, das do bei uns kloanen "kohweinzaln" nix auße kummt
des wü i jo damit sogn, das a kombi pauschaliert/ buchhaltung des gschickteste isI moch a freiwillige Aufzeichnungen, und waune des ois in ana offiziellen Buchhaltung hätt, daun warat jeds Johr a klans Auto weg, aber dank Pauschalierung bleibt des meiner Familie und mir!Oba net weida sogn
Frauen san ollerdings ned so goaschtig wia des Finanzamt
host nu ka haus durch a scheidung valurn !!Oiso Fraun mitn Finanzamt zu vergleichn fin i scho a bissl krass, woi des Finazamt für mi oans von de größtn Feindbilda is, wos ma vo de Fraun bei weitn net sogn ko,![]()