Agrar, Bio jo/na, Forst, Traktor , via de bauan hoid und ums pudan gehts do eh a

Schau, ich habe nicht angefangen und ich kann dir nicht helfen bei deinem Frust. Das ich als Frau vor dir nicht kusche damit must leben. Tut mir leid das ich eine eigene Meinungen habe,wir sind nicht in einer Männer Diktatur.
es geht um ganz etwas anderes, wennst du es nicht bemerkt hast
du hast mich damals als quasi unwissenden landwirt aus diesen thread geträngt

I glaub ned nur i bin ma sicha
I woa vor vielen Joahrn amoi in Niederösterreich i glab des hot Statz ghaßn, do hab i bei an Bauern 5 Lastzüg Stroh direkt von Feld weg kauft, de hot a a poar Ha. Weinberg ghobt und dea hot ma a bissl wos vom Winzern gsogt und in sein Weinkella homa dann des Gschäftliche abgwickelt, bei a poar Lita Weißn, ;)

I woa vor vielen Joahrn amoi in Niederösterreich i glab des hot Statz ghaßn, do hab i bei an Bauern 5 Lastzüg Stroh direkt von Feld weg kauft, de hot a a poar Ha. Weinberg ghobt und dea hot ma a bissl wos vom Winzern gsogt und in sein Weinkella homa dann des Gschäftliche abgwickelt, bei a poar Lita Weißn, ;)
I glaun des.heisst Staaz. Mit aner schönen Burgruine, obn noch Mistlboch.

Zuletzt bearbeitet:
@Mitglied #538532

Sagts ihr wirklich Güllefass? I hab Gülle immer für an reichsgermanischn Ausdruck ghaltn.... bei uns hassts Jauchn, ind bei der Verwandtschaft in OÖ "Odl"
Und wieder wo anders sagens B'schüttele 😅
Wir tan im Summa auch "luadan" und ned Grünfutter mähen.
Vo Gebiet zu Gebiet eben verschieden... und des sogar ziemli kleinräumig. Ich bin ca. 40km vo meinem Mann aufgewachsen und sogar da gibts unterschiedliche Ausdrücke und sogar die Ausprache vom "e" ist je nach dem ob es sich um einen (Elektro)-stecker oder einem Stecker(zum Vieh anleiten) handelt, verschieden :haha:

Und wieder wo anders sagens B'schüttele 😅
Wir tan im Summa auch "luadan" und ned Grünfutter mähen.
Vo Gebiet zu Gebiet eben verschieden... und des sogar ziemli kleinräumig. Ich bin ca. 40km vo meinem Mann aufgewachsen und sogar da gibts unterschiedliche Ausdrücke und sogar die Ausprache vom "e" ist je nach dem ob es sich um einen (Elektro)-stecker oder einem Stecker(zum Vieh anleiten) handelt, verschieden :haha:
Mei Frau is ausn Wechselgebiet... dort tuns die Woschmaschin "umlossn" , net einschaltn. I lieg jedesmal, auch nach 25 Jahrn no.

Zuletzt bearbeitet:
:shock: S'Parlament kummt sicher wieder in de Nachrichten 🤔
.... gibs zua!!! Du bist es!! ... da Basti! :haha:
Du wirst lachn, wir hab wirkli an Basti.

Bei uns is wirklich rund gangen. In da Fria habens alle gstrittn, wie i zmittag kommen bin habens si aber scho beruhigt ghabt und die Kündigungen zurückzogn.

Du wirst lachn, wir hab wirkli an Basti.

Bei uns is wirklich rund gangen. In da Fria habens alle gstrittn, wie i zmittag kommen bin habens si aber scho beruhigt ghabt und die Kündigungen zurückzogn.
Also arbeitest wirkli im Parlament? :shock: Und morgen kummt de Pressemeldung, dass da Basti doch ned zrucktritt? 😜

Zurück
Oben