Agrar, Bio jo/na, Forst, Traktor , via de bauan hoid und ums pudan gehts do eh a

Nachn Kahlschlag zwa moi muichn und reichlich guguruz stran.
De wüdsau grobd da fein in Boden um!

Danach staunst du was alles an Bäumen wächst 😎
De Wildsau woarn bei uns owa zuerst auf da Wiesn und haum aug'faungt, dassd
dort alles übergraben 🙄
Oiso haumas glei 👇🏼
Und die Sauna kannst essn a no!
... tjo... de sand nimma dazuakemma, dass recht vü im Woid üwagrobn 🤷🏼‍♀️

:haha: .. Schmähh... de Wüdsauna mog ma eh ned ausrottn 🙇🏼‍♀️

Danke für dei Aufklärung, bei uns hoaßt der Sapl "Sapin" in manchen Regionen auch "Zapin" genannt, ich mecaht damit nur sogn dass woascheinlich de ganzen Ausdrück rund ums "Holz" in ganz Österreich überoll a bissl verschiedn sei wearn, wann mir mit unsern ganzn Gerät in Wald foahrn dann hoaßts bei uns ebn mir gian Hoizn,
des zwoate was i da no sogn mecht, is des mitn Kippmast, mir schlogn mitn Menzi Harvesta a Holztrasse im schwierigsten Gelände und des Holz weart dann glei mit da Kippmast Seilbahn aus der Trasse abtransportiert, normal der ganze Baum und am Kippmast Standplatz werd dann der Baum von an zwoatn Harvesta geputzt und ablängt, is des so verständlich
Den Menzi hob i bei uns nu nie gesehen. I muaß gestehen, i woaß goar ned, wies de Holztrasse für d'Seilbahn in unserer Gegend mochn 🤔. Unser Wald is ziemli gut aufgeschlossen und ned wirkli steil. Darum könn ma alles mit Motorsäge und Seilwinde bringen. Nur für unsere beiden Rodungen hatten wir an Prozessor mit Harvester da. (oder wie des hoaßt.. i kenn mi do ned so aus😅)

Den Menzi hob i bei uns nu nie gesehen. I muaß gestehen, i woaß goar ned, wies de Holztrasse für d'Seilbahn in unserer Gegend mochn 🤔. Unser Wald is ziemli gut aufgeschlossen und ned wirkli steil. Darum könn ma alles mit Motorsäge und Seilwinde bringen. Nur für unsere beiden Rodungen hatten wir an Prozessor mit Harvester da. (oder wie des hoaßt.. i kenn mi do ned so aus😅)
Bei uns wird de Trass für die Seilbahn per Motorsäge frei gschnitten. Daun wirds Seil gspannt und los gehts.

Zuletzt bearbeitet:
Stimmt, überall anders.

Aber ehrlich gsogt geh i am liebsten allein mit Motorsäge und meiner Seilwinde in Woid. Ist stressfreier.
Mei GöGa und ich machen unser Holzarbeit auch lieber so wie du.
... aber wenn ma soviele fm wie da @Mitglied #182344 zuwabringen müssten, dann würd ma mit da Motorsog an g'scheitn Stress zaumbringa 🤣😂🤣😂

San bei eich in NÖ, OÖ oda Wiener Gegend de Wildsäu net a teilweise versäucht, dass mas goar net verwendn ko, i woar letzts Joahr in Niederbayern, do hama 3 Wildsäu gschossn und olle drei woarn verstrahlt, so de Aussog von dortigen Viechdokta,

San bei eich in NÖ, OÖ oda Wiener Gegend de Wildsäu net a teilweise versäucht, dass mas goar net verwendn ko, i woar letzts Joahr in Niederbayern, do hama 3 Wildsäu gschossn und olle drei woarn verstrahlt, so de Aussog von dortigen Viechdokta,
in D, in Bayern, müssen die Wildsäue gemessen werden, wegen der Verstrahlung, von Tschernobyl noch.
Über der Grenze, in Ö, sagens beim Strahlenschutz in Ö, ist das nicht mehr notwendig.
(Hab selber nach einem Bericht im Fernsehen über die verstrahlten Viecher in Bayern mit einem vom Strahlenschutz in Ö geredet, als ich bei so einer Veranstaltung mal war).
Wahrscheinlich gehen die Viecher ned über die Grenze ;-)

Wobei, zurück zum Acker.
Ich verstehe ned, dass nicht mehr Bauern Selbsterntefelder aufmachen. Erstens ist schon alles beim Säen verkauft (und das zu einem guten Preis) und zweitens braucht mans nicht selber ernten, das machen die Leute selber.
Noch dazu ist das Wetter wurscht, irgendwas wird schon wachsen und man hat keine Verluste, wenn die Ernte schlechter ist.

Tja zum Hei maochn is as Watta no net vertraut, oba werd scho wearn, nächste Wochn miaßma auf de Alm zum Zäunen, mal schaugn wos da Schnee ois zerdruckt hot in Winta, oba so wias ausschaugt brauchma eh koan Zaun mehr weil des de Wölf und de Bärn wurscht is, in unsara Gegend is momentan der Teifi los, jeden Tog neiche Risse, i glab de Grenan miaßn si iatz noch warm anziagn, des Wochend miaßn von oaner Nachbaralm bei de 1000 Schof abtriebn wearn, des is oafach nur mehr oarg,

Wobei, zurück zum Acker.
Ich verstehe ned, dass nicht mehr Bauern Selbsterntefelder aufmachen. Erstens ist schon alles beim Säen verkauft (und das zu einem guten Preis) und zweitens braucht mans nicht selber ernten, das machen die Leute selber.
Noch dazu ist das Wetter wurscht, irgendwas wird schon wachsen und man hat keine Verluste, wenn die Ernte schlechter ist.
Bei uns ists Klima zu rauh 🤷🏼‍♀️... somit... naaa.. wenns bled hergeht, gedeiht do echt keine Ackerfrucht... da Nachbar probierts jz scho des 3. Jahr 😬

Zurück
Oben