K
Gast
(Gelöschter Account)
na Zwischenfrucht
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
na Zwischenfrucht
was tut ihr mit den ZF im Frühjahr?
najo, i würd sagen das es kontraproduktiv ist wenn ich mein 6farmisches punktschweißen an stellen mach, wo ich dann für bolzen oder leitungen aufbohren muß
ja i werd einmal mit da Scheibenegge drüberfahren auchOiso i mochs so: wenn recht üppig und ned ogfreat, daun zuerst oamoi mit da Scheibnegge drüber und daun aunbaut.
Wauns so is wia heia, das schei ogfreat is bau i glei in de ZF eine.
Owa i bin koa Masstab, wei i hob va da Baunarei koa Aunung.
bauern bohrn ollesdu meinst prinzipiell, weil dir dann was im Weg is, oder weil ma a Schwassnaht net gscheit bohren kann?
bauern bohrn olles
bauern bohrn olles
Hübsch?Hy, herzlich Willkomen bei den hübschen Landwirten !!
und Innen
Hübsch?
Her damit
Hübsch?
Her damit
I bin jo nur nu Woidpächterin...am Papier
Waun ned grod mit Betonbrocken rafst, schaust e guad aus *schleim*Du hosd gerufen? Bin scho do
Na Scherz. Bin eh scho wieda weg
Wer iatzt?wurscht oba echt fesch
Des wird a nixstatt Bauer sucht Frau, is do Bauer sucht Sex
olls hoffnungslose Fälledo muss die Arabella herDes wird a nix
Waun ned grod mit Betonbrocken rafst, schaust e guad aus *schleim*
Waun ned grod mit Betonbrocken rafst, schaust e guad aus *schleim*
Wer iatzt?
jo, is jo chilligaAlles geht irgendwie, aber a gscheit aufghärtnte Schwassnaht mit a paar Einschlüssn drinn kann einen schon zum Rean bringen. Wenn der vierte von die teuren Bohrer vom Lagerhaus obrochn ist.
Mit was schweisstn überhaupt ? Mit an Schutzgas, befürcht I?
klor, dann miaß ma gas gebnund werkn solaun gbis as daham huam...
a bestn san wauns nix kost....do geht de post o !
Schweissklunker sind auch bei einen Schneepflug nicht guttuast jo nur auf an Schneepflug umadumschwassn.... is des so haglich? Wenns der Reaktor im AKW warat, tät is einsehn.
jo, is jo chilliga