- Reaktionen
- 6.501
- Checks
- 2
Nicht schlecht, meina Brochn taugs a des Wetterdafir is endlich moi mei weizen aufgangen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Nicht schlecht, meina Brochn taugs a des Wetterdafir is endlich moi mei weizen aufgangen
sowos hob i ned, i brauch jeden quadratmeterNicht schlecht, meina Brochn taugs a des Wetter
nana
wir san beide froh wenn ma ned aufe miaßn
I moch des wegen da Fruchtfolgesowos hob i ned, i brauch jeden quadratmeter
najo, erotisches hob i dort oben no ned erlebt, nur jede menge orbeit und im sommer no dazua schitzn, das´d ausschaust wia a sauschlechte errinerungen ?
HA !!
finst nix gscheiteres?I moch des wegen da Fruchtfolge
I moch des wegen da Fruchtfolge
naujo, 10-12 Grad san ka pemerl um de zeit...
I hab no net amal a Drittl von de 16 m Holz verhazt heuer.
Doch nur i brauch des bei unserer Fläche damit i mitn Fuata uma kimm.finst nix gscheiteres?
Nana Raubbau mochma kann, und vorallem muss i es machenpfft, total überbewertet....
Nana Raubbau mochma kann, und vorallem muss i es machen
Mocht nix, immer Mais auf da selben Stelle is nixhosenscheissa, bau au wos du wüst
Mocht nix, immer Mais auf da selben Stelle is nix
Na super, aber es werden ja eh immer mehr vegana, dann musst des lei anders deklarieren dann kriagst an gscheiden Preis
Tja meine wolln kans obwohli mi heuer so zusammen grissn hob, des riacht so guat und schupfn des hin und her im Trogmeine kia woan olle vegana, de fressn nur hei !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aha des hast?i bin a secound hand vegana
i friss die first hand veganerAha des hast?