Agrar, Bio jo/na, Forst, Traktor , via de bauan hoid und ums pudan gehts do eh a

Servus.
I woid eigentli nix mehr schreibn, owa waun mi wer wos frogt, daun gibts a Auntwort.

Oiso i bin sehr zfriedn mit da Krpan. Hob hiazd irgendwo in da Gengd va 6000fm mit ihr gmocht. Des oanzige wo i hiazd grod am üwalegn bin is ob i des herkömliche Seil geng a Kunstoffseil tausch.

So und hiazd wünsch i eich nu a scheins Forumsdasein. I vatschüss mi fia imma.
Spinnst jetzt , Warum das ?:rolleyes:

orbeit hob i mit mein weit weniger als eures a gnua, owa leichter is es finanzell schon wenn ma mehr hot
alles zusammen sind es glaube ich um die 1050 Hektar , wobei fast 1000 dort befinden , wo du zuerst mal an Weg bauen mußt um hinzukommen 🤭
Teile wo du an Heli brauchst ums Holz ausssa zu bringen :roll: , verzähl uns nix , vom finanziell leichter sein....
Du hast keine Ahnung , sorry

alles zusammen sind es glaube ich um die 1050 Hektar , wobei fast 1000 dort befinden , wo du zuerst mal an Weg bauen mußt um hinzukommen 🤭
Teile wo du an Heli brauchst ums Holz ausssa zu bringen :roll: , verzähl uns nix , vom finanziell leichter sein....

Für a Kran-Seilbahn auch zu unwegsam?

Ja dann wirds schwierig das alle Jahr a Nullsummenspiel wird

Da hamma schon unseren Aufsichtsjaga, der fährt aber mit Skidoo und Quad 🤭, oder mitn Fend :mrgreen:
Fauler Hund...ich bewege mich emissionsfrei und geräuschlos (ab und zu pfeif ich halt ausm letzten Loch), damit sichs Wild ned so daschreckt... :mrgreen:

Wenn du alles zusammen rechnest und es kommt null raus , dann ist gut gegangen....
Was was bringt ist die Jagarei

Wenn die Bringung derart aufwändig ist, verständlich! Mit Seilbahn bleibm lediglich a poar Euro am Meter (wenn der Holzpreis passt).

Jagd verpachtet?

Zurück
Oben