- Reaktionen
- 207.791
- Checks
- 77
Nau Bua, heit bin i jo wieda voi da Erklärbär![]()
jo stimmt, nua maunchmoi hauts da den baun ausse das is fost ned dales !!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Nau Bua, heit bin i jo wieda voi da Erklärbär![]()
des war bei die altn Fuhrwerker so. Barabert Tag und Nacht, im Gatsch herumgrudert mit die Kraxn, und wenn a bissl a Geld dawar entweder verhurt, versoffn oder beim Kartenspieln anbracht.
Da hats an geben, den alten Daxböck, der is min 380er Steyrer bis Moskau kommen, dort is eam der Kühler aufgfrorn... und später min Henschl nach Saudiarabien obe. A feiner Kerl, hat mir leid getan, wie er bis ins hohe Alter herumruachln hat müssen. Aber wahrscheinlich war er eh glücklich dabei.
Sag ja bei die Sachen kenn ich mich nicht aus , liebe Fleisch aber auf dem Teller![]()
I kenn mi jo a nix aus. I dua nur so wia waun und moch oan auf gscheid gschafdig![]()
Bin froh das du wieder da bistI kenn mi jo a nix aus. I dua nur so wia waun und moch oan auf gscheid gschafdig![]()
jo stimmt, nua maunchmoi hauts da den baun ausse das is fost ned dales !!
Jo sorry
Bin eh scho wieda stad![]()
Bin froh das du wieder da bist![]()
WuaschtDo bist owa de oanziga auf weida Flur![]()
Wuascht
![]()
Jo eh. Hosd jo a gnua weite Flur. Du hochnosada Frau va an Grossgrundbesitzer![]()
i schlag dir nieda, du klahäusla
![]()
Nana , Mmf past schoSoll ma enk zwoa Turteltauben kurz aloan lassen?![]()
Hun i noamol Glück kapNana , Mmf past scho![]()