C
Gast
(Gelöschter Account)
Der is für Anfänger. Bremsenreiniger reisst genauso durch, da kost die grosse Dosn nur 85 Cent.
![Schulterzucken :schulterzuck: :schulterzuck:](/styles/default/erotikforum/smilies/weissnix.gif)
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
Der is für Anfänger. Bremsenreiniger reisst genauso durch, da kost die grosse Dosn nur 85 Cent.
Sichst, EF bildet!wird sein , kenn ich mich nicht aus
![]()
Heit hots bei mir noamal -15° Grad ghabt, ab morgen solls wärmer werden, schauma amoi,so leidl ziagst eich worm au...da winta kumt
wird sein , kenn ich mich nicht aus
![]()
Des hat im 21ten aner gmacht (Name bekannt...).... ganzen Fuhrpark reinbracht, der hatte halt a richtug grosse Halle. Den Frostschutz hat er sich so auch derspart.Oda du stöst des Foazeig in a frostfreie Halle☝
.... dafür frisst daunn da Rost a bisserl schnellerOda du stöst des Foazeig in a frostfreie Halle☝
Des hat im 21ten aner gmacht (Name bekannt...).... ganzen Fuhrpark reinbracht, der hatte halt a richtug grosse Halle. Den Frostschutz hat er sich so auch derspart.
Ja, und dann hat einmal a Hackler auft Nacht vergessn, die Tor zumachn,und es war a richtich saukalte Nacht.
.... dafür frisst daunn da Rost a bisserl schneller![]()
Des is daun bled grennt. Der is daun ah nimma Mitarbeiter des Monats gwordn![]()
Held der Arbeit.
I muass mir morgen a mein Lindner anschauen, vermutlich hab i zuviel Kondenswasser im ersten Dieselfilter drinnenghabt, jetzt kriagta kan Sprit mehr und stottert so komisch dahin,![]()
Find i iatz bei neue Commonrail Anlagen nit so gscheid. Kimt natürlich drauf an wie alt der Lindner isch10% Super in Tank.... nutzts nix, schads a nix.
Liegt bei euch koa Schnee??Ois hergricht fia morgn. Da Streia aunghängt und Megaperls eingfüllt. Morgn kriagt da Woaz amoi a Zuckal weis so schei gfreat is.
Liegt bei euch koa Schnee??
Bei uns geht am Feld nix. De an san in Wald de andern im Weingarten....Dort wo eam da Wind vablosn hod nimma. Und a sunst is nur a bissl aunzuckat.
I faung hoid morgn moi aun. Hob eh a Neichtl zan duan.
In Raps hob i vor 14 Tog scho audüngt.
Find i iatz bei neue Commonrail Anlagen nit so gscheid. Kimt natürlich drauf an wie alt der Lindner isch
das könnt sein. Aber der Lindner ist wahrscheinlich eh schon am Ostfeldzug dabeigwesen.![]()
Wenn er Pech hat ist dann die HD Pumpe hinüberFind i iatz bei neue Commonrail Anlagen nit so gscheid. Kimt natürlich drauf an wie alt der Lindner isch