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Gast
(Gelöschter Account)
Genau des moan i ebn.Wenn er Pech hat ist dann die HD Pumpe hinüber
Bei die heutigen Einspritzdrücke geat des mitn Benzin nimme
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Genau des moan i ebn.Wenn er Pech hat ist dann die HD Pumpe hinüber
Bei am Preis vu 1000-2000 Euro für a HD Pumpe isch es billiger wenn ma in hochwertigern Diesel tankt oder an Zusatz dazu leert. Is System wird dann oamfach nimme so geschmiert wie es notwendig warBa an Mischungsvahältnis va unta 1:10 brauchst dir a ba Common Rail koane Gedanken machen. Des duad nix.
Bei am Preis vu 1000-2000 Euro für a HD Pumpe isch es billiger wenn ma in hochwertigern Diesel tankt oder an Zusatz dazu leert. Is System wird dann oamfach nimme so geschmiert wie es notwendig war
Die Einstellung isch oamfacher wie früher bei Reihen- bzw. Verteilerpumpe. Aber a halber Tag isch schnell um. Je nachdem. Dann rechnesch zum Beispiel no 8h a 80 Euro, vielleicht die Injektoren a no beleidigt.so billig sind die? Hätt i ma no teurer vorgstellt. Und wahrscheinlich a gewaltiger Umschiss, die einbauen dass die Kraxn nachher a wieder gscheit rennt.
Bei die alten geht's mit Glück no.Meine Frau hat vorigs Jahr in Dieselgolf mit Benzin volltankt.... zum Glück hat ers ausghalten ( alter 1900er Turbodiesel) und wir habens wieder aussazuzelt, des verpantschte Benzin / Diesel Gemisch hab i dann klaweis ins Motorradl eingfüllt.... hats anstandslos verbrennt, nur wenns a paar Tag gstanden is, hab is anrennen müssen. Is eh a Zwatakter, da fallt a bisserl a Rauchfahne net auf.
Die Einstellung isch oamfacher wie früher bei Reihen- bzw. Verteilerpumpe. Aber a halber Tag isch schnell um. Je nachdem. Dann rechnesch zum Beispiel no 8h a 80 Euro, vielleicht die Injektoren a no beleidigt.
Da Tank i lieber besseren Diesel
Bei die alten geht's mit Glück no.
Is Problem isch, annähernd 2000 bar Einspritzdruck, rein vom Diesel geschmiert. Und dann mischt ma Benzin bei, der halt nit schmiert sondern entfettet
Du bisch also a vom FachBin ganz bei dir. An so a neumodisches Klumpert hab i a net dacht... Wir sind froh, wenn ka Kunde mit sowas kommt, da gibts meistens an Ärger. Der Tester zeigt dir an Fehler an, du tauscht die betreffenden Teile, das gleiche wieder. Die Teil kannst dir natürlich am Hut stecken, die nimmt keiner mehr zruck. Oft tauscht weissgottwas alles, bis das Werkl wieder rennt. Und das geht nicht nur uns so, wir haben schon Leut zur hochoffiziellen Werksvertretung gschickt und dort habens den Fehler auch net gfunden.
Ja andere Toleranzen und niedrigere Drückea paar Teil sind bei aner altn Pumpn a nur vom Diesel gschmiert worden. Nur warn das halt andere Toleranzen, da is nix passiert.
Du wersch schu recht habn, i empfehls halt koan. Wenn dann was isch hoasts, du kensch die aus, du hasch gsag des geht...Waun i ban Traktot in an 150l Tank 10l Benzin dazuamisch, damit a ned ausflockt wauns richtig oaschkoid is, daun duad des in Common Rail rein goa nix. Werd ba uns zu Hauf gmocht.
Do mocht der Bio Zusotz ban Diesel vü mehr Probleme.
Bei die neuen Motoren sind bereits 5% zu viel die halten das nicht ausDu wersch schu recht habn, i empfehls halt koan. Wenn dann was isch hoasts, du kensch die aus, du hasch gsag des geht...
Da Bio Anteil isch sowieso da tot.... Vor allem bei lange Stehzeiten
Du wersch schu recht habn, i empfehls halt koan. Wenn dann was isch hoasts, du kensch die aus, du hasch gsag des geht...
Da Bio Anteil isch sowieso da tot.... Vor allem bei lange Stehzeiten
DankeBei die neuen Motoren sind bereits 5% zu viel die halten das nicht aus
Kimt dann a wieder auf die Bauform vu da Maschin an. Wo sein die Filter, Fahrtwind, Wind vom Lüfter usw.Da B7er Diesel mocht hoid scho ba a boa Minusgrade Probleme. Seit i in 0er Diesel tank is des eh ois koa Thema mehr.
Kimt dann a wieder auf die Bauform vu da Maschin an. Wo sein die Filter, Fahrtwind, Wind vom Lüfter usw.
Takeuchi TB290 woas i aus Erfahrung, bei - 5 Grad isch Schluss mit normalen Winterdiesel
indirekt. Andere Abteilung, i schau halt, wie sich die Kollegen owurschteln.Du bisch also a vom Fach![]()
Kimt dann a wieder auf die Bauform vu da Maschin an. Wo sein die Filter, Fahrtwind, Wind vom Lüfter usw.
Takeuchi TB290 woas i aus Erfahrung, bei - 5 Grad isch Schluss mit normalen Winterdiesel