G
Gast
(Gelöschter Account)
i hoff nur, du meinst jetzt nicht reinstickstoffweist eigentlich wieviel 80000kg nac sind
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion erfordert derzeit den Zugriff auf die Seite über den integrierten Safari-Browser.
i hoff nur, du meinst jetzt nicht reinstickstoffweist eigentlich wieviel 80000kg nac sind
je nach sattler so um die 3 fuhren![]()
wos i ned scho wieda olles woasStimmt woan drei Sattelzüge.
i hoff nur, du meinst jetzt nicht reinstickstoff![]()
najo, moi die hektarBist oag. I hob grod amoi 150kg NAC aufs Hektar gstrad.
najo, moi die hektar
dann host eh nur die höfte gstraht![]()
dei gabenteilung wär eh interessant zu wissenSan hoid do 380ha Woaz und 150ha Raps gwesn.
Zwoa soichane Gobn gibts nu.
dei gabenteilung wär eh interessant zu wissen
owa hoit a wieda ned gaunz vergleichbor, wo i jo wirtschoftsdünger a einsetz
je nach sattler so um die 3 fuhren![]()
Stimmt woan drei Sattelzüge.
bei uns is da rindermist hoit bissl a luada, das des gaunze dann ned floch legtDe is koa Geheimnis. I teils auf drei Moi auf.
1.Gabe zan Bestockn
2.Gabe zan Schossn
3.Gabe zan Ährenschieben
Und ban Insektizid und Fungizid spritzn gib i an Harnstoff a nu dazua.
unsere strossn san eh so a olle hinwenns pressiert hat, haben ma des auf zwa a aufgladnt. Der Prüfzug kann a net überall sein.
unsere strossn san eh so a olle hin![]()
tjo, bei uns südlich va graz san eh die ersten spuren auf den autobahnen eh a olle hinwas glaubst warum..... auf der Wagramer Strassn sin oft Spurrinnen, da kannst min Schlauchboot drin fahrn, wenns regnt.
wenns pressiert hat, haben ma des auf zwa a aufgladnt. Der Prüfzug kann a net überall sein.
weist eigentlich wieviel 80000kg nac sind
bei uns is da rindermist hoit bissl a luada, das des gaunze dann ned floch legt
owa die deteilen RN mengen wärn interessant, kann a privat sein
tjo und a ned waun a dem getreide in die venen fohrtJo da Mist is Luada. Weilst nia genau sogn kaunst wiavü N ausn Mist freigsetzt werd.
tjo und a ned waun a dem getreide in die venen fohrt
owa weizen is do gegenüber gerste eh tolerant
bei uns is da rindermist hoit bissl a luada, das des gaunze dann ned floch legt
owa die deteilen RN mengen wärn interessant, kann a privat sein