Agrar, Bio jo/na, Forst, Traktor , via de bauan hoid und ums pudan gehts do eh a

des is scho klor, owa praktisch ned so einfach ois die theorie
immerhin is die mineralisierung und nitrivizierung a extrem wetterabhänging

Jo do spün daun de Erfahrungswerte a grosse Rolle.
Waun da Woaz vor da letztn Gabe eh scho koischwoaz is, daun los i ba da letztn Gabe a bissl noch oda sogoa gaunz aus.
A wichtige Rolle spüd do owa a da PS. Weil an kranken Bestand kaun i düngen wos i wü, des werd nix bringen.

Jo do spün daun de Erfahrungswerte a grosse Rolle.
Waun da Woaz vor da letztn Gabe eh scho koischwoaz is, daun los i ba da letztn Gabe a bissl noch oda sogoa gaunz aus.
A wichtige Rolle spüd do owa a da PS. Weil an kranken Bestand kaun i düngen wos i wü, des werd nix bringen.
des is scho klor
a kraunks viech woxt a ned, wurscht wos i´s rein geben wü

Wie groß bist den da oben
De Alm hot knapp 10 ha, im Sommer san 15 Milchkühe, 4 Schweinderl, 4 Noriker, a paar Hennen a Kotz und a Hund oben,
die Alm werd von meiner Tochter und meiner Nichte betriebn, wird a nit als Gastbetrieb gführt, wer vorbeikummt kriagt a wos zur Stärkung, i bin halt der Lieferant und Mann fürs grobe ;)

De Alm hot knapp 10 ha, im Sommer san 15 Milchkühe, 4 Schweinderl, 4 Noriker, a paar Hennen a Kotz und a Hund oben,
die Alm werd von meiner Tochter und meiner Nichte betriebn, wird a nit als Gastbetrieb gführt, wer vorbeikummt kriagt a wos zur Stärkung, i bin halt der Lieferant und Mann fürs grobe ;)

Und eh ois schei einzäunt? Damit de Wanderer vor de Viehchal gschützt san. Oda umgekehrt🤔

Volle Cool , genau das taugt ma :up: und mit a Freude dabei , so muss es sein :)

Und eh ois schei einzäunt? Damit de Wanderer vor de Viehchal gschützt san. Oda umgekehrt
Da gibts koan Zaun mein lieber Freund, am Hütteneingang a Gatterl, damit die Hennen im Stall die Eier legen und nit glei in der Kuchl,
so schaugts aus und wem des net gfallt, der muaß an nit zuakehrn,

Da gibts koan Zaun mein lieber Freund, am Hütteneingang a Gatterl, damit die Hennen im Stall die Eier legen und nit glei in der Kuchl,
so schaugts aus und wem des net gfallt, der muaß an nit zuakehrn,

Muas seid dera Kuaattacke ned ois einzäunt sei ba so ana Oim. I moan des ned bös, sondan rein weils mi intressiern würd.
Sorry, waun i da zu nahe trettn bin. Werd nimma vorkemma.

I bin somit raus aus dem Thread.

Muas seid dera Kuaattacke ned ois einzäunt sei ba so ana Oim. I moan des ned bös, sondan rein weils mi intressiern würd.
Na her auf bist doch nicht zu nahe tretn, i versteh scho was Du moanst, mir habn ja koane Mutterkühe mit Kälbern unsere san zahm, aber seit dieser Kuh Angriffe hama einfach die Weide a bissl abgeteilt und des machma mit an Elektro Zaun weil die Kühe kummen mit die Rösser eh guat aus und die Schweinderl habn a ihr eigenes Gebiet, so lauft des ganze recht guat,

I bin somit raus aus dem Thread.

... i hab da a von keiner Seite was negatives rausghört.....

Zurück
Oben